Emmily (v. Liz Arachon) UPDATE

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

TijnnFaith

Emmily (v. Liz Arachon) UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-18 08:59

Hey bokkkers!

Een aantal van jullie zullen weten dat ik Emmily ontmoet heb op stage en heb willen kopen. (Voor degen die dat niet weten hier een kleine samenvatting)

Ik ging stagelopen en ik zou een aantal pony's te rijden krijgen. Emmily viel direct op. Ze bleek al een halfjaar stil te staan. In de lessen was ze niet geschikt (bokken en rennen) in de stal beet ze. En op buitenrit kon ze ook nog al eens met haar achterbenen gooien.

Ik ben met haar aan de slag gegaan, en na een dag of 4 had ik een compleet andere pony onder mn zadel. Ze blijft een haflinger maar toch!
Ik ben in de weken daarop onwijs verliefd op haar geworden en ik heb haar respect gekregen. Ik gooide thuis op dat ik haar wilde kopen. Ik was daar een hele tijd mee bezig. Prijs bespreken, stalling regelen etc. Toen ik dacht dat dit wel eens zou gaan lukken zeiden mijn ouders toch nee. Ik mocht haar niet kopen.

Ik weet niet of je dat gevoel kent. Maar de grond zakte onder mijn voeten weg. Mijn meisje, mijn goud mijn prinsesje. Ze zou op de manege blijven en ik zou haar kwijtraken. (daar staat alles voor de correcte prijs te koop) Al die tijd was ze gewoon mijn paardje. Ik kon er alles mee en mensen om me heen snapten er niks van. Ik was ontroostbaar.
In die tijd ging ze de wei op met de pony van een vriend van mij, Hidalgo. Bryan en ik gingen vaak buitenrijden en de paarden konden het heel goed met elkaar vinden. Ik had de manege eigenaar gevraagt of ik ondanks dat ze niet mijn pony was ze dan wel bij mekaar op de wei mochten. Dat was prima. Zo reden we een week of 3 rond.

Toen werd ik gebeld. Door Bryan. Wat een verrassing had moeten zijn kon hij niet meer voor zich houden. Hij kon Emmily niet meer missen in zijn wei. 'ik neem Emmily in optie'
Ik was met stomheid geslagen. En toen werd ik helemaal gek. Ze zou blijven we zouden bij mekaar blijven... *\%/*
In optie houd in dat je wel de stallingskosten betaald maar nog niet het aankoopbedrag hebt neer gelegt.

Inmiddels zijn we beiden nogsteeds helemaal gek van haar. En Hidalgo en Emmily zijn helemaal gelukkig dat ze nog altijd bij elkaar zijn. Allebei staan ze te glimmen, zijn ze vrolijk en gaan ze heel graag mee om wat leuks te gaan doen.

Na de foto's zul je snappen waarom ik verliefd op haar geworden ben ^&+

Ik kan uren bij haar zitten/liggen als ze haar schoonheidsslaapje doet

Afbeelding

Afbeelding

Foto's van een portfolioshoot die ik met haar deed
<<) <<) <<)
Afbeelding

Afbeelding

Ik hoef geen commentaar over de rijfoto's :) inmiddels zijn we een heel stuk verder maar we zijn van onwijs ver moeten komen.

Afbeelding

Afbeelding

<3

Afbeelding

Afbeelding

Het snoetje waar ik verliefd op ben
Afbeelding

Respect voor het lezen van mijn penny verhaal :D
Ik hoop dat ik dit topic wel open kan houden :D :D

Allerbeste vriendinnetje valentijn
IJslandsavontuur Stjeky
Quarter Horse Faith

De enige die jou beslissingen kan nemen.. Ben jijzelf

liespower94

Re: Emmily (v. Liz Arachon) UPDATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 09:02

Wat een mooi verhaal!

Dag lieve Jip, Larix en ik zullen altijd van je blijven houden
[IM] De liefde van mijn leven is er niet meer, dag lieve Jip

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 10:43

Wat gaaf! Inderdaad prachtig paardje <3

AylaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 21:45

wat een ontzettende knapperd zeg! ze lijkt een beetje op mijn verzorghafje, wie zijn haar ouders? :o

❤️✨Sintra✨❤️

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:52

Wat een prachtig verhaal!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

TijnnFaith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-18 08:44

AylaB schreef:
wat een ontzettende knapperd zeg! ze lijkt een beetje op mijn verzorghafje, wie zijn haar ouders? :o

Haar vader is Liz Arachon
Moeder weet ik even niet uit mijn hoofd :D

Allerbeste vriendinnetje valentijn
IJslandsavontuur Stjeky
Quarter Horse Faith

De enige die jou beslissingen kan nemen.. Ben jijzelf

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie