Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 18:20

Beste Bokkers!

Het is al een hele tijd geleden, maar in oktober ben ik gecontacteerd door iemand van de redactie van de Penny magazine, met de vraag of ik het leuk zou vinden als ze het verhaal van Lotje en mij in een van de edities kon uitbrengen. Natuurlijk vond ik dat goed! *\o/*

Voor degenen die het verhaal niet kennen, hier is het topic waar het allemaal is begonnen:
[PP] Onzekerheid of mijn pony werkelijk is ingeslapen

Na veel contact heen en weer, een intervieuw en alle zaken die erbij komen kijken, moesten er natuurlijk ook foto's gemaakt worden voor in het artikel. Daarvoor is Lieke van den Oord in november langs geweest! Dit was best bijzonder omdat ik Lieke al jaren op facebook volg vanwege haar prachtige foto's!

In februari is de editie waar Lotje in staat eindelijk in de schappen gekomen, zie hier:
Afbeelding
Het artikel behoort tot het segment: "Als paarden konden praten". Van het artikel maken ze ook altijd een filmpje. De helft is openbaar beschikbaar op de website, hier zal ik de link ervan neerzetten. Helaas is de volledige versie enkel voor abonnees.
https://penny.nl/video/sneak-peek-als-p ... ten-lotje/

Degenen die Lotje volgen in ons volg topic [ITP] VOLG: The Miracle Pony named Lotje zullen al gelezen hebben dat ik helaas de foto's van de fotoshoot voor de Penny magazine niet mag delen. Dit i.v.m. mogelijke verspreiding van de foto's. Wel staat er een van de foto's op hun facebook pagina. En aangezien die wel openbaar staat, ga ik die ook hier delen :D :
Afbeelding

Maar niet getreurd, want ik maak niet voor niks een topic aan. Want Lieke is zo ontzettend lief! Die heeft op eigen initiatief nog foto's van Lotje en mij samen gemaakt, als bedankje dat ik mijn verhaal ter beschikking heb gesteld. En voor deze foto's heb ik toestemming om ze met jullie te delen!

De foto's zijn dus gemaakt door Van den Oord fotografie: https://www.facebook.com/vandenoordfotografie/ . De foto's hebben geen logo, maar staan alsnog onder copyright! Alle credits gaan naar Van den Oord fotografie!

Geniet nu van de geweldig mooie foto's!

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding

Ik wil Lieke nogmaals bedanken voor dit geweldig cadeau! Echt respect dat je Lotje zo mooi op de foto hebt gekregen, _/-\o_ want de liefde voor gras en elk ander voedsel is veel groter dan de intresse voor de camera := .

Ik hoop dat jullie net zo veel van de foto's genieten als ik! Laat gerust een berichtje achter :D .

darkangel23
Berichten: 115
Geregistreerd: 27-02-15

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:37

Heel mooi zo met die gele bloemen/struiken op de achtergrond. Ik vind de eerste en laatste foto het mooiste.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:40

Prachtig!

michelleH90

Berichten: 32
Geregistreerd: 10-05-18

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 18:58

Wat een verhaal zeg.. Wauw. Echt geweldig dat je haar weer gevonden hebt <3

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 20:07

darkangel23 schreef:
Heel mooi zo met die gele bloemen/struiken op de achtergrond. Ik vind de eerste en laatste foto het mooiste.

Dankjewel! Er waren niet echt toppie locaties op wandelafstand. Maar onderweg ergens naartoe heeft een mevrouw aangeboden om haar achtertuin te gebruiken. Die had een vijver met allerlei boompjes, bosjes bloemen, noem maar op! Het was er echt prachtig!
Naderhand ook even een bosje bloemen gebracht als dankjewel :D .

Saskia9 schreef:
Prachtig!

Dankjewel!

michelleH90 schreef:
Wat een verhaal zeg.. Wauw. Echt geweldig dat je haar weer gevonden hebt <3

Ze staat inmiddels 3 kwart jaar weer thuis en ik geniet nog elke dag!

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:24

Wauw prachtige foto’s!!

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 20:33

Mooie foto's :)! Lotje staat er heel lekker relaxt bij !

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-18 09:02

Felien_Kyra schreef:
Wauw prachtige foto’s!!

Dankjewel! :D

Pabie schreef:
Mooie foto's :)! Lotje staat er heel lekker relaxt bij !

Dankjewel! Het was echt een challenge om haar aandacht te krijgen. Want de tuin stond vol met lekkere plantjes!

Elisa2

Berichten: 37139
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 09:05

Mooie foto's, en wat leuk in de Penny..het is ook echt een Pennyverhaal haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 09:19

Aah, wat een leuk topic! En duurt lang hé, voordat zo'n verhaal in de Penny verschijnt? Had ik ook, in maart alles in orde gemaakt en in juli lag hij in de winkel, en iedereen steeds maar vragen wanneer de pony er nu in zou staan :')

Wel leuk dit topic ook te zien, had de tip gegeven van het verhaal voor als ze nog mooie verhalen zochten 8-) Vind het wel niet eerlijk dat Lieke nog extra foto's van/voor jou gemaakt heeft, die heb ik niet -O- :P

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-18 11:24

Elisa2 schreef:
Mooie foto's, en wat leuk in de Penny..het is ook echt een Pennyverhaal haha.

Dankje! Eigenlijk wel toch? :D

[***] schreef:
Aah, wat een leuk topic! En duurt lang hé, voordat zo'n verhaal in de Penny verschijnt? Had ik ook, in maart alles in orde gemaakt en in juli lag hij in de winkel, en iedereen steeds maar vragen wanneer de pony er nu in zou staan :')

Wel leuk dit topic ook te zien, had de tip gegeven van het verhaal voor als ze nog mooie verhalen zochten 8-) Vind het wel niet eerlijk dat Lieke nog extra foto's van/voor jou gemaakt heeft, die heb ik niet -O- :P

Het scheelt dat ik heel januari examens had en dus iets leuks had om naar uit te kijken :o . Grappig dat je het topic hebt aangekaart bij de Penny :) .
Ik ben erg dankbaar voor dit gebaar van Lieke. Zeker omdat ik destijds eerst had vernomen dat ik alle foto's gewoon kreeg en mocht gebruiken. Later bleek het niet zo te zijn. Ik had het te accepteren. Dus dat ik deze foto's heb vind ik nog specialer!

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 11:35

Heel gaaf! Het is ook echt een penny verhaal met een prachtig einde <3
Ik volg je topics al vanaf begin af aan en ik snap absoluut dat penny jou verhaal heeft gekozen!

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:55

Trouwe volger meldt zich :D wat een geweldige foto's <3

xMarizka
Berichten: 449
Geregistreerd: 25-09-16
Woonplaats: Joure

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 20:58

Awh! Leuke foto's! Mooie achtergrond ook gekozen, staat heel mooi zo op de foto!
Dat onderlipje is ook ultiem schattig!

Punz

Berichten: 8563
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 22:49

Geweldige foto's!
Vind 6 echt prachtig!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-18 14:03

CathyTBP schreef:
Heel gaaf! Het is ook echt een penny verhaal met een prachtig einde <3
Ik volg je topics al vanaf begin af aan en ik snap absoluut dat penny jou verhaal heeft gekozen!

Super leuk dat je ons al die tijd al volgt! Dankjewel! :D

eclair98 schreef:
Trouwe volger meldt zich :D wat een geweldige foto's <3

Trouwe volger ben je zeker! Dankjewel! _/-\o_ Die vind ik ook zeker leuk!

xMarizka schreef:
Awh! Leuke foto's! Mooie achtergrond ook gekozen, staat heel mooi zo op de foto!
Dat onderlipje is ook ultiem schattig!

Dankjewel! Wat grappig dat iedereen verliefd is op haar lipje! Ik zal meer hangende lip foto's voor jullie maken :j . De kleuren in die achtertuin waren prachtig! <3 Op de foto's van Lotje alleen zouden jullie kunnen zien hoe prachtig die tuin was. Jammer dat ik ze niet mag delen :( .
Punz schreef:
Geweldige foto's!
Vind 6 echt prachtig!

Dankjewel!

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:53

Knappe lotje <3

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 14:56

Wat een geweldige foto's! Ik heb je topic vanaf het begin gevolgd en lees nu nog met heel veel plezier je verhalen en belevenissen met Lotje <3

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 10:14

Yeeey, lotje weer in uitgelicht!

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:20

Wat super leuk dat jullie met jullie verhaal in de penny staan! :) Hele mooie foto's, ze ziet er echt fantastisch uit! :+:

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:12

Prachtige foto's! Van een ontzettend knappe pony! Ze ziet er prachtig uit! En de mooie gele struiken werken het geheel mooi af! Knap! Het uitvergroten waard!

Cilla_Bo

Berichten: 134
Geregistreerd: 30-08-11

Re: Door de ogen van Lotje - The Miracle Pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 18:14

Jullie verhaal terug gelezen, wat een verhaal zeg! Prachtig foto's, genieten samen <3

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-18 19:57

_Anke schreef:
Knappe lotje <3

Jaaa dat is ze zeker! Dankjewel <3

Coconut schreef:
Wat een geweldige foto's! Ik heb je topic vanaf het begin gevolgd en lees nu nog met heel veel plezier je verhalen en belevenissen met Lotje <3

Super lief dat je ons al die tijd volgt en het nog steeds leuk vindt om te doen! _/-\o_

_Dracarys schreef:
Yeeey, lotje weer in uitgelicht!

Ja super gaaf! *\o/* Ik had het echt niet opgemerkt. Maar door jou wel! Dankje! Snel een screenshot ervan gemaakt := .

Joscaa schreef:
Wat super leuk dat jullie met jullie verhaal in de penny staan! :) Hele mooie foto's, ze ziet er echt fantastisch uit! :+:

Dankjewel! Lieke heeft het super goed gedaan! :D

Riel schreef:
Prachtige foto's! Van een ontzettend knappe pony! Ze ziet er prachtig uit! En de mooie gele struiken werken het geheel mooi af! Knap! Het uitvergroten waard!

Dankjewel Riel! Welke vind je dat ik moet uitvergroten? Ik zou niet kunnen kiezen! Zeker met alle andere foto's van Lotje alleen :o . Een van die foto's van Lotje alleen komt al op mijn mobiel hoesje. Ik heb een nieuwe nodig en nu wordt die nog mooier!

Cilla_Bo schreef:
Jullie verhaal terug gelezen, wat een verhaal zeg! Prachtig foto's, genieten samen <3

Wow respect voor het lezen! _/-\o_ het originele topic is zo lang := . Wij genieten zeker! (ik meer van Lotje dan andersom denk ik, want tja, probeer maar tegen gras op te nemen :') .

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 21:46

Trouwe volger meld zich :D. Jeeeeeej, wat leuk in uitgelicht! Maar wat een prachtige foto's!! Jullie staan er zoooo mooi op allebei, de foto's stralen zo een rust uit...
En tja, het lipje hé <3 <3 <3

Ohja, ik zou haar manen lekker zo laten, puur natuur, kan ze wel hebben ;).

Kruipt weer onder de steen... :wave:

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 21:52

*\o/* Super gaaf. Vooral blijven posten af en toe en genieten! {:} <3