lieve kleine Suzie en Wendy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Muronia

Berichten: 19534
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

lieve kleine Suzie en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 22:12

Ik denk dat veel van jullie ons verhaal wel kennen. Suzie was drachtig voor dit voorjaar en we verheugden ons ontzettend op dit veulentje, echt een lichtpuntje, helemaal nadat we een hele zware periode achter de rug hadden waarin we in een korte tijd veel afscheid hebben moeten nemen van zowel dierbare mensen als dieren uit onze nabije omgeving. Helaas liep het toch anders en beviel Suzie na een nacht van ellende met 2 dierenartsen van een dood veulentje.

Hierop besloot ik om een ponietje erbij te kopen voor onze dochter en dat was Wendy. Een ouder merrietje van de markt, schraal, met scheppen van hoefjes en vol wormen, maar bovenal een heel lief klein paardje. Inmiddels zijn we een paar weken verder en staat ze netjes op de voetjes, is de wintervacht al grotendeels verdwenen en zijn de wormen de bocht om geholpen.

Op 29 april mochten we met beide pony's naar de fotomeeting in Valthe. Een ontzettend leuke dag voor zowel de pony's als de meisjes (mijn dochter de verzorgster van Suzie, die ook bij de vreselijke bevallingsnacht aanwezig is geweest). Ik ben dan ook superblij met de resultaten die we mochten ontvangen. Echt een mooie herinnering en eens iets positiefs, bedankt daarvoor! *\o/*

Eerst samen:
Afbeelding

Afbeelding


Wendy:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding




En Suzie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Re: lieve kleine Suzie en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:57

Ah, wat ziet Wendy er al een stuk beter uit Murosch! En die knuffelfoto van je dochter en Wendy is echt mooi! De rest ook hoor, maar die spreekt echt!

claudiadvx

Berichten: 2798
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 22:58

Mooie foto's <3
Nogmaals sterkte en enorm bedankt dat je er was op de meeting *-:)

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: lieve kleine Suzie en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 23:01

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Gaat het met jullie ook een beetje? Jullie hebben zoveel tegenslagen gehad! In iedere geval fijn dat de pony’s het zo goed doen. Echt een lichtpuntje <3

Muronia

Berichten: 19534
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 18:35

Twinklebel ah dank je wat lief!

naamgenootje Claudia graag gedaan, een volgende keer ben ik er graag weer bij :)

Denise_Storm lief dat je vraagt. We klimmen vol goede moed uit ons dal en houden de moed erin. Dat zou mijn moeder ook echt zo gewild hebben, dus het hoofd vooral maar niet laten hangen. Ik ben aan het rondkijken voor een karretje, we willen met de pony's wat recreatief gaan mennen. Fokken is wel echt gebeurd met de kleintjes voorlopig.

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: lieve kleine Suzie en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 19:01

Mooie foto's zeg! <3

Fijn dat ze het samen goed kunnen vinden!

pien_2010

Berichten: 43237
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 19:08

Wat een leuke foto's Murosch, fijn die vrolijkheid hier. Het is jullie zo gegund.

Muronia

Berichten: 19534
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Re: lieve kleine Suzie en Wendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-18 21:14

Dank jullie wel!