Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Getup

Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 09:50

Wat een leuke en lieve merrie,zo te zien. Die gaat nog heeeeeel erg veel veranderen. Hopelijk maak je nog eens wat topics ( of een volgtopic) ,want ben best benieuwd naar jouw leven in Litouwen hihi


PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:11

GabberGill schreef:
Veel mensen vergissen zich tussen echt mager en spierloos. Paard heeft zeer zeker wel een laagje vet, maar mist gewoon alle spieren.

Lekker mee gaan werken en opbouwen!

Ik ben benieuwd naar het resultaat dalijk.

Dit inderdaad. Ze is schraal maar zeker niet mager.

Ts, echt een heel mooi paard! Ze kan iedergeval lekker lopen aan de longe. Ben ook heel benieuwt na hoe ze over een paar maanden eruit gaat zien. Maak je een volg topic? :p

[o]

xChoco

Berichten: 766
Geregistreerd: 08-06-11
Woonplaats: Brabant

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 10:54

Wat een leuk paardje, zoals je zelf al aangeeft nog wat schraal maar volgens mij gaat dat vanzelf helemaal goed komen. Veel plezier ermee! :)

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:11

Ben benieuwd hoe ze bij gaat trekken. Krijgt ze nog iets anders behalve onbeperkt hooi? Om spieren goed op te bouwen zou ik ook zeker iets met veel eiwit bijvoeren, bijv luzerne. Geen idee of dat verkrijgbaar is bij jullie in de buurt?

rien10
Berichten: 14402
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:18

GabberGill schreef:
Veel mensen vergissen zich tussen echt mager en spierloos. Paard heeft zeer zeker wel een laagje vet, maar mist gewoon alle spieren.

Lekker mee gaan werken en opbouwen!

Ik ben benieuwd naar het resultaat dalijk.


Wat me keer op keer opvalt: bij die onbespierde jongelingen lijkt het hoofd zo groot. Als je over 3 jaar kijkt, lijkt het hoofd veel kleiner. :D

Heleeen_Imke

Berichten: 47
Geregistreerd: 27-03-14

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:30

Wauw, die ogen stralen helemaal op de laatste foto! Ben heel benieuwd, ik volg ook :)

Imke, ik ben zooooo blij met jou!!

Desireetje89
Berichten: 169
Geregistreerd: 28-09-10

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 13:45

Leuk paardje. Vind haar niet te mager maar gewoon dun. Idd als er meer spieren op zitten komt het goed. Veel plezier met je prachtige paard!

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:07

Wat een lieve oogjes heeft ze. Een hele lieve oogopslag. Moet wel een braaf dier zijn!
Ik vind haar wel echt te mager. Mag wel wat meer hooi in, heeft opgetrokken buik. Sowieso wat meer voer erin kan geen kwaad.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:20

Veel plezier met je paard.Hoe is het leven in Litouwen verder?Ik vraag dat vanwege verre voorouders van mij die daar vandaan kwamen.Wordt er nog barnsteen gevonden?

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 14:24

leuk dier wat alleen maar dichterbij je kan komen naarmate de tijd vordert.
veel succes met haar :)

ONDERSCHRIFTLOOS

Irene18

Berichten: 724
Geregistreerd: 11-08-08

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 15:07

Wat fijn dat je weer met een paard aan de slag kan! Leuk dier; ik ben heel benieuwd hoe ze uit gaat vouwen

:)

xSiep

Berichten: 3687
Geregistreerd: 25-12-06
Woonplaats: Vilnius, Litouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-18 15:30

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Ik ben ook erg benieuwd hoe ze er over een aantal maanden uitziet :) zal dan ook zeker een vervolg topic aanmaken!

Ze is inderdaad niet echt heel erg mager, het vertoond wat omdat ze echt heel weinig spieren heeft. Ze heeft wel een vetlaagje, maar dat moet natuurlijk nog dikker.

@ SuperZodiax en Suzanne F., kwa voer krijgt ze onbeperkt hooi overdag en voor de nacht een flinke portie voordroog. Ze heeft op elk moment ruwvoer ter beschikking,ook in de wei waar nu een grote ronde hooibaal staat. Dus meer ruwvoer kan echt niet, dan wordt het dwangvoederen ;) naast hooi krijgt ze ongeveer 1/3 kg vitaminebrok en 1/3 muesli zonder haver per dag. Dit heeft ze nooit eerder gehad, dus zijn we langzaam aan het opbouwen onder begeleiding van dierenarts :)

Verder bevalt het leven in Litouwrn zeer goed. Heb een leuke baan in het centrum van de hoofdstad en we zijn een huis aan het bouwen buiten de stad aan het bos :) amber/barnsteen wordt nog steeds gevonden inderdaad, zijn ze erg trots op.
Wat leuk dat je Litouwse voorouders hebt, anjali!

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 18:44

Wat een lieve uitstraling heeft ze zeg. Ik ben erg benieuwd hoe ze er over een jaar uit ziet :)

♡ Jilte 20-11-2019 ♡
Ons prachtige meisje <3

wolfopdetop

Berichten: 95
Geregistreerd: 04-08-12
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 18:59

Wat een lief koppie! <3

Biscaja!

Anoniem

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 21:14

wat heeft ze een lieve en zachte uitstraling op haar koppie. Volgens mij kun je daar heel wat mee bereiken en lekker in de spieren zetten.


Yaralisa

Berichten: 2180
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Eigen paard in Litouwen, meet Consona!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 21:34

Superleuk TS, vind haar uitstraling heel zacht en lief!
Volgens mij weet je waar je mee bezig bent en gaat het helemaal goedkomen met jullie. Veel plezier samen :D

Throw kindness around like confetti


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Roosch, Signe, Thincla en 27 bezoekers