Geluk zit in de kleine dingen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 20:02

-Let a horse whisper in your ear and breathe on your heart, you will never regret it-


Sommige mensen doen aan yoga, anderen hebben een life coach, nog anderen zweren bij mindfullness om tot rust te komen... en ik? Ik heb mijn 2 persoonlijke rustpuntjes, mijn 2 beste maatjes, mijn steun en toeverlaat, mijn twee grootste schatten, mijn luisterende oren...

:+: Vlekje en Jules :+:


De foto's spreken voor zich denk ik :j Geniet mee van onze zalige momentjes van rust en ontspanning, want, de boog kan niet altijd gespannen staan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het zijn niet de meest bijzondere plaatjes, maar wat ben ik elke dag dankbaar om deze momentjes met ze te mogen delen <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Pandora2
Berichten: 19853
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:28

<3 Supermooie foto's !
Poes vindt het ook heerlijk bij de ponies :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-18 21:16

Pandora2 schreef:
<3 Supermooie foto's !
Poes vindt het ook heerlijk bij de ponies :D


Dankjewel!
Walter is echt onze stal kat, hoewel hij 100'en leuke plekjes heeft om te snoezen op de boerderij, kiest hij er resoluut voor om bij de paardjes in het hooi te komen liggen.

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Anoniem

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:05

Fijn he om zo te kunnen genieten van je diertjes :). Hoe gaat het nu met Jules?

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 00:10

Ik vind het heerlijke foto's om naar te kijken :) echt genieten. Die mooie wollige vachtjes!

roosmarijnv

Berichten: 30
Geregistreerd: 01-09-16

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 12:04

Leuke foto's. Met een lekkere dikke vacht dat ze hebben.

Achaiah
Berichten: 575
Geregistreerd: 18-06-17

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 13:44

Super foto’s!
Heerlijk he, ik krijg ook altijd zon enorme boost met positieve energie van mijn paarden, een betere therapie is er niet <3

TessaxQuincy

Berichten: 1036
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:26

Super mooie en lieve foto's! :)

&if=7

Macs

Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 17:28

Heerlijke sfeerplaatjes. Je wilt zo bij ze liggen in het hooi (net als de kat) :D

Maks :+:

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:00

Mooie plaatjes! <3

It’s ok to be a glowstick, sometimes we need to break before we shine!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 18:08

Dankjewel voor de lieve reacties, het is inderdaad echt heerlijk genieten met de paardjes, vind ze zo schattig en snoezig in hun dikke wollen vachtjes, het zijn net 2 grote teddyberen zo. En als ik dan effe een minder momentje heb, kunnen ze me zo terug oprvolijken, grote schatten zijn het! <3

Soms kruip ik er ook even bij Macs, Vlekje laat het gerust toe als ik lekker dicht tegen haar aan kom liggen als ze slaapt, dat is zo gezellig, Jules staat te waken, Vlekje en ik rusten lekker samen :+:

Humpiedumpie schreef:
Fijn he om zo te kunnen genieten van je diertjes :). Hoe gaat het nu met Jules?


Lief dat je het vraagt!
Het gaat eigenlijk super met Jules, je zou nu niet zeggen dat hij er ondertussen al bijna 3 maanden(!) geleden bijliep als een hoopje ellende van de pijn... Vanaf moment één na de operatie heeft hij het super gedaan en ondertussen durf ik (nog met een klein hartje :o ) te zeggen dat hij weer helemaal de oude is :j Ik ben echt ongelofelijk trots op hem & onze band is nu nog zo veel sterker <3

Hij heeft nu wel last van rotstraal, waarschijnlijk door zijn verlaagde weerstand in combinatie met boxrust en dan terug buiten met de regen (hoewel de paddock eigenlijk altijd vrij droog ligt)... Maar daar ben ik volop voor aan het behandelen, hopelijk is hij er snel vanaf!

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 02:16

Wat een heerlijke foto's!
Kan me goed voorstellen dat het puur genieten is om dit in het echt te mogen aanschouwen en meebeleven!
Vind ook de rust en liefde tussen Vlekje en Jules samen zo mooi om te zien <3

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 08:21

Wat heerlijk om zo te genieten van gewoon er zijn. Die met de stalpoes is echt sfeervol zeg!

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 08:41

prachtig zo’n stel!
genieten!

Lieve Baska 4-5-1993 - 27-9-2021

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 09:46

Supermooie foto's!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-18 12:46

Shirley schreef:
Wat een heerlijke foto's!
Kan me goed voorstellen dat het puur genieten is om dit in het echt te mogen aanschouwen en meebeleven!
Vind ook de rust en liefde tussen Vlekje en Jules samen zo mooi om te zien <3


Dat vind ik zelf ook zo heerlijk om te zien, ze zijn echt onafscheidelijk. Vlekje heeft nooit écht een goed vriendje gehad, ze stond vroeger altijd bij een heel dominante merrie en kreeg vaak om dr donder... Het is zo mooi om te zien hoe goed het met Jules gaat, toen hij op de kliniek stond was ze zo onrustig, ben zo blij dat ik ze weer samen heb, mijn meisje geniet nu echt van haar oude dag, samen met haar grote vriend! <3

Bedankt voor de lieve reacties allemaal!

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 12:48

Dat geloof ik!
Het was voor jezelf al zo moeilijk, laat staan dat je dan ook nog een verdrietig meisje thuis hebt staan :(:)

Gelukkig dat het weer zo goed gaat met 'm!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
A bird sitting on a tree is never afraid of the branch breaking,

because her trust is not on the branch but on her own wings.

Always believe in yourself !

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 11:55

Bij het zien van deze gewéldige foto's begrijp ik dat Vlekje radeloos was toen haar vriendje in de kliniek stond!

Don't take anything for granted

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Geluk zit in de kleine dingen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 12:14

<3 <3 <3


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-18 19:17

Lukasje schreef:
Bij het zien van deze gewéldige foto's begrijp ik dat Vlekje radeloos was toen haar vriendje in de kliniek stond!


Echt he, dat gevoel krijg ik ook elke keer als ik buiten loop, arm meisje heeft haar grote vriend minstens even hard gemist als ik, met als groot verschil dat ik het wel kon snappen en zij natuurlijk helemaal niet :(:)

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: spruitje12 en 79 bezoekers