Meisje wat ben ik trots op je!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Meisje wat ben ik trots op je!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-18 21:28

:wave:

Joy is mijn allereerste eigen paard. Ze is een quartermerrie van bijna 2.

2 Maanden geleden kwam Joy uit de kliniek na een tweede operatie in een jaar. Verstoppingskoliek was dit keer de boosdoener. Het was echt kantje boord, maar jong als ze is, is ze er volledig uitgekomen! *\o/*

En nu, twee maanden later blaakt ze van gezondheid. Heel voorzichtig pakken we al wat trainingsdingetjes op en dat doet ze allemaal ontzettend braaf.

Afgelopen vrijdag en zondag zijn we lekker bezig geweest. Trailerladen oefenen, halter oefenen en lekker tutten, we zijn helemaal happy! :D

Op de trailer, er vervolgens niet meer af willen, dus met enige dwang van de trailer en er toen bijna uit zichzelf weer op! En dat na de vorige ervaringen op de trailer die haar weg van haar mam én twee keer naar de kliniek brachten!
Afbeelding



Als een volleerd showpaard (met een spanningsboog van een garnaal :+ :') ) stappen we over het erf:


Onze band is sinds de kliniek enorm versterkt. Daarom ben ik tot de beslissing gekomen haar zelf (met hulp) te gaan opleiden. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan te bedenken dat we er ruim een jaar geleden zo bij stonden (toen was Guppie nog haar koosnaampje):

Afbeelding
:wow:

We gaan lekker door op de weg die we zijn ingeslagen. Joy geeft het tempo aan en ik geniet van ieder stapje met volle teugen. Mijn bijzondere meisje flikt het wel gewoon even allemaal! *\%/* <3

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:35

En of je trots mag zijn op je meisje! Jullie hebben al heel wat te verduren gehad samen, Joy is echt een toppertje :j ! Wat fijn dat jullie weer aan de slag kunnen samen, ben benieuwd wat de toekomst voor jullie gaat brengen :) Maar dat komt vast goed!

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Meisje wat ben ik trots op je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:40

Kijk dat glimmen dan ... Ja, jij daar, met die big smile op je kop. En je Guppie mag er ook zijn. Ik ken jullie niet maar ik ga de opleiding van Joy met aandacht volgen, als je die hier gaat posten. Zo te zien ben je al goed bezig.

Koper

Berichten: 30260
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:40

Jaaaa, Joy <3 Super van d'r dat ze nog gewoon de trailer op gaat.

Enne, als ik het mag zeggen: je bent nu niet meer iemand-met-een-paard. Jullie zijn een wij. Of een ons. In elk geval een eenheid.

En dat halster op de laatste foto heb ik ook. Gelukkig dat mijn merrie er nog wel in past :P

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-18 22:50

Dankje s_v! We hebben 10 jaar in 1 gehad, maar we zijn er oersterk uitgekomen!

Haha Maflinger_S! Zodra ik haar zie en ze me hallo hinnikt krijg ik die glimlach niet meer van mijn gezicht! In mijn onderschrift vind je een link naar ons volgtopic, daar zal ik regelmatig onze vorderingen posten! :D Leuk!

Dat halster past al sinds einde zomer 2017 niet meer... := Zelfs dat paarse halster wordt te klein... _O- En inderdaad Koper, het voelt echt als ons! :+:

chriske

Berichten: 2781
Geregistreerd: 14-03-11
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Meisje wat ben ik trots op je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:53

Wat hebben jullie al veel meegemaakt, heel veel succes het is jullie gegund! Wat heeft ze al een mooie volwassen blik <3