Polie en Hercule en hun huisvesting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Palmera

Berichten: 9459
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Polie en Hercule en hun huisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 11:29

Ik zie dit topic nu pas! Wat heb je het prachtig voor elkaar, Pien! :)

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Polie en Hercule en hun huisvesting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 13:09

Pien als je met je paardjes vastloopt tijdens vakanties moet je een gil geven hè.

Jennyxx

Berichten: 3042
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-17 10:11

Wat leuk dat je filmpjes hebt gemaakt. Ik vind het interessant om te zien hoe je dat zo doet in Frankrijk. Zelf vind ik het wel een lofzang voor 24/7 buiten :D Je paardjes hebben een heerlijk leven zo!

pien_2010

Berichten: 43283
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 15:39

Dank je wel Palmera voor het compliment!! Ben er zelf ook heel blij mee!

lizy29 schreef:
Pien als je met je paardjes vastloopt tijdens vakanties moet je een gil geven hè.
Dit vind ik zo lief. Hopelijk zal het nooit nodig zijn, maar we komen zeker als er "bal" is in Nederland en we echt een tijd daar moeten zijn en die twee niet bij onze vriendin kunnen zijn→ om de hoek. Julile zijn sobere paardjes gewend. Super bedankt echt heel erg lief.

Jennyxx schreef:
Zelf vind ik het wel een lofzang voor 24/7 buiten :D Je paardjes hebben een heerlijk leven zo!
Dag jennyxx :evaw: wat een lieve opmerking. Dank je wel.

Ik ga de "schurken" eens gauw halen. Eens kijken of ze betere zin hebben dan vanochtend. Ze blijven nu 3 dagen rond het huis met al het gras nu open, zodat wij Kerst kunnen vieren in onze gîte de la Fermette. Buuf en vriend rijdt vaak langs ons huis en kent de paarden goed. Hij houdt een oogje in het zeil en belt zo nodig.
Fijne Kerst allemaal!