IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:15

Ik kan de foto's helaas ook niet zien...Mag hopen dat ze niet zijn weggehaald vanwege een aantal azijnzeikerds hier -O-

Voor altijd in mijn hart.. ♡♡♡
https://www.vinted.nl/member/27278217-saina1983


Mondy

Berichten: 11818
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:20

Wat jammer dat er niet geaccepteerd wordt als mensen een andere reactie plaatsen dan oeh en ah... ik zie helemaal geen rare reacties voorbij komen die niet kunnen dus die overdreven reacties daarop snap ik echt niet :roll:

Helaas zijn de foto's niet meer zichtbaar ? Ben wel benieuwd iig :)

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 20:56

Mondy schreef:
Wat jammer dat er niet geaccepteerd wordt als mensen een andere reactie plaatsen dan oeh en ah... ik zie helemaal geen rare reacties voorbij komen die niet kunnen dus die overdreven reacties daarop snap ik echt niet :roll:

Helaas zijn de foto's niet meer zichtbaar ? Ben wel benieuwd iig :)

Blijkbaar is het de bedoeling dat iedereen de TS en de OP ophemelt, en zijn de tenen van menigeen veel te lang om ook maar iets anders te verwerken. Of, om in de geest van dit topic te blijven: men is wat snel aangebrand.

Schoentje, kerstmuts en [o]

pjer
Berichten: 1572
Geregistreerd: 18-03-05

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:28

Ik heb getemt, er worden in dit topic opmerkingen gemaakt die niet door de beugel kunnen.

Voor alle foto's uit een topic: &if=1
Ik maak stalnaambordjes en dogtags met naam en telnr voor aan je zadel, lasergravin.nl

Neon

Berichten: 4922
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:47

Wat ontzettend kinderachtig om te zeuren over eventueel vuur wat volgens sommige zou ontbreken... en dan vervolgens gaan zeuren over de kbk-fanclub (serieus?) die op komt draven als er iets gezegd wordt wat minder leuk is...

Je moet toch wel een top leven hebben... als de 2 bovengenoemde zaken je dusdanig dwars zitten dat je daar over valt... rechtsboven zit een kruisje... daar kun je gerust op klikken als het topic niet is wat je verwacht en/of gehoopt had...

Eigenlijk zou je voorafgaand aan het daadwerkelijk zeggen of plaatsen van een reactie je moeten afvragen of hetgeen je gaat zeggen een toegevoegde waarde heeft voor de situatie? Indien het antwoord dan nee is, dan zou je je kunnen afvragen of je je dan wel de moeite moet nemen om het te zeggen...

Ts leuke foto's van leuke paarden (ook al zijn de foto'S niet meer te zien... ik heb ze laatst wel bekeken...) fijn om te zien dat jullie ondanks jullie zware tijd de afgelopen periode nog plezier met jullie paardjes beleven.

Tribunals

Berichten: 2682
Geregistreerd: 22-06-10
Woonplaats: Steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:55

Ziet er uit als een geslaagde dag, hartstikke leuk! :D

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 21:57

Tribunals schreef:
Ziet er uit als een geslaagde dag, hartstikke leuk! :D

Welke foto’s zie je dan?

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:02

Neon schreef:
en dan vervolgens gaan zeuren over de kbk-fanclub (serieus?) die op komt draven als er iets gezegd wordt wat minder leuk is...

Terecht of onterecht, dit is natuurlijk wel gewoon waar. Zullen ze zelf ook niet om gevraagd hebben, maar gebeurt keer, op keer, op keer.....

Neon

Berichten: 4922
Geregistreerd: 03-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:07

LadyMadonna schreef:
Neon schreef:
en dan vervolgens gaan zeuren over de kbk-fanclub (serieus?) die op komt draven als er iets gezegd wordt wat minder leuk is...

Terecht of onterecht, dit is natuurlijk wel gewoon waar. Zullen ze zelf ook niet om gevraagd hebben, maar gebeurt keer, op keer, op keer.....


Geen idee joh... ik hou dat niet zo in de gaten maar dan al helemaal...Ze worden afgerekend op wat anderen doen, tsjah dat kan natuurlijk, al vind ik dat een beetje vreemd/jammer..

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:11

Is ook, maar dat heb je met "fans".
Ik ben groot Danny Vera fan, maar z'n nieuwste single is niet m'n favoriet. Als ik dat in de fanclub zeg wordt ik nog net niet gelynched ;)

Friesfanaat

Berichten: 1338
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:18

Ik kan de foto´s nog gewoon zien en vind ze prachtig! :))
Jammer dat er weer een mooi topic om zeep geholpen wordt om een simpel woordje..

KBK en Maarten, blijf lekker genieten van jullie rijkdom en blijf hier mooi boven staan.

Er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken lijkt me...

Julia ´fan Melman´ Tymen 503 x Wimer 461 - B+2
Meiske ´fan Melman´ Eise 489 x Wimer 461 - B+3


~ No Fear, Life's Better Than You Obviously Thought ♡ ~

Kabayo

Berichten: 13871
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 22:20

Jammer dat jullie zelf zo "doorzeuren " terwijl de "aanstichters" allang weer weg zijn

Ik kan de fotos nu niet zien
Maar ze waren prachtig!!

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:04

Oh, gister kon ik ze nog zien, nu inderdaad niet meer... :?

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 23:15

Ik zie ze nog steeds hoor ... en vind ze nog steeds prachtig!

Gewoon niks van aan trekken verder.

Prijs jezelf gelukkig met wat jullie wel kunnen zien als je zo met je paarden bezig bent. Sommigen vinden foto's en paarden pas spectaculair als er gesteigerd en gegalopeerd wordt, hoe heter en woester, des te beter.
Ik kan enorm genieten van foto's waar je band met je paard, de liefde en wederzijds respect zichtbaar is. Als je dat ziet tenminste .... want daarvoor moet je dat waarschijnlijk zelf ervaren hebben, dan herken je hoe bijzonder zulke foto's zijn. *\o/*

Love - language - leadership

Jester_

Berichten: 12257
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 07:40

oomens schreef:
Koper schreef:
En waar is het vuur nou?

Op zich een terechte vraag. Op de foto's ontbreekt het helaas, maar gezien je met je vraag meteen je vingers brandt aan de voltallige KbK-fanclub, moet er toch ergens hier in het topic vuur aanwezig zijn.


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:19

Wat zijn mensen toch simpel tegenwoordig, al die moderne technologie vreet hun hersencellen aan. EN nee, ik ben geen lid of fan van KBK club, verre van zelfs maar dit heeft toch alles te maken met fatsoensnormen mensen. Echt. Wat voor zielig, onzeker, gefrustreerd persoontje moet je zijn om in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Echt, dan ben je mij toch een azijnzeikerd van de hoogste plank. Wat voor een onbevredigend leven en persoon moet je zijn om zo'n dingen te doen, om andere mensen te pesten zodat jij je beter kan voelen over je eigen miserable leven.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Kabayo

Berichten: 13871
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:23

Amandavd schreef:
Wat zijn mensen toch simpel tegenwoordig, al die moderne technologie vreet hun hersencellen aan. EN nee, ik ben geen lid of fan van KBK club, verre van zelfs maar dit heeft toch alles te maken met fatsoensnormen mensen. Echt. Wat voor zielig, onzeker, gefrustreerd persoontje moet je zijn om in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Echt, dan ben je mij toch een azijnzeikerd van de hoogste plank. Wat voor een onbevredigend leven en persoon moet je zijn om zo'n dingen te doen, om andere mensen te pesten zodat jij je beter kan voelen over je eigen miserable leven.

Verkeerde been uit bed gestapt :') sjongejonge

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:25

Kabayo schreef:
Amandavd schreef:
Wat zijn mensen toch simpel tegenwoordig, al die moderne technologie vreet hun hersencellen aan. EN nee, ik ben geen lid of fan van KBK club, verre van zelfs maar dit heeft toch alles te maken met fatsoensnormen mensen. Echt. Wat voor zielig, onzeker, gefrustreerd persoontje moet je zijn om in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Echt, dan ben je mij toch een azijnzeikerd van de hoogste plank. Wat voor een onbevredigend leven en persoon moet je zijn om zo'n dingen te doen, om andere mensen te pesten zodat jij je beter kan voelen over je eigen miserable leven.

Verkeerde been uit bed gestapt :') sjongejonge


Nee hoor. Ik vind het gewoon gruwelijk dat mensen tegenwoordig zo met elkaar om moeten gaan omdat ze thuis blijkbaar niet meer leren dat je niet overal je mening hoeft te verkondigen en dat het behoorlijk sneu is om het plezier van andere te vergallen. Want dat is wat mensen nu in dit topic doen. Bitchen over iets doms als het feit dat er geen echt vuur op de foto staat. Waarom doe je zoiets? Om te pesten en iemand een rotgevoel te geven. Anders doe je dat niet.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

Goudlokje1
Berichten: 1225
Geregistreerd: 03-02-12
Woonplaats: Roosendaal

Re: IJslands vuur op het mistige winterstrand!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:28

Ben ik de enige bij wie de foto's het niet meer doen?

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:29

Goudlokje1 schreef:
Ben ik de enige bij wie de foto's het niet meer doen?

Nope hier ook niet

9-10-2015 is A. Geboren <3
29-06-2018 is S. Geboren
<3

Kabayo

Berichten: 13871
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:32

Amandavd schreef:
Nee hoor. Ik vind het gewoon gruwelijk dat mensen tegenwoordig zo met elkaar om moeten gaan omdat ze thuis blijkbaar niet meer leren dat je niet overal je mening hoeft te verkondigen en dat het behoorlijk sneu is om het plezier van andere te vergallen. Want dat is wat mensen nu in dit topic doen. Bitchen over iets doms als het feit dat er geen echt vuur op de foto staat. Waarom doe je zoiets? Om te pesten en iemand een rotgevoel te geven. Anders doe je dat niet.

Dit is geen pesten ,kom nou.
Ik had ook hele andere verwachtingen van dit topic met zo'n titel. Dat mag toch heus verkondigd worden?

If pretty is all you have, ugly is all you are...
[KS-MK] Zilver werkt aan een nieuw wonder!

Jester_

Berichten: 12257
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:34

Amandavd schreef:
Wat zijn mensen toch simpel tegenwoordig, al die moderne technologie vreet hun hersencellen aan. EN nee, ik ben geen lid of fan van KBK club, verre van zelfs maar dit heeft toch alles te maken met fatsoensnormen mensen. Echt. Wat voor zielig, onzeker, gefrustreerd persoontje moet je zijn om in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Echt, dan ben je mij toch een azijnzeikerd van de hoogste plank. Wat voor een onbevredigend leven en persoon moet je zijn om zo'n dingen te doen, om andere mensen te pesten zodat jij je beter kan voelen over je eigen miserable leven.


Over azijnzeiken gesproken :')

Even wat termen

1. Je mening
2. Een grapje

When you're with me, no judgement
You can get that from anyone else
You don't have to prove nothing
You can just be yourself

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:35

Kabayo schreef:
Amandavd schreef:
Nee hoor. Ik vind het gewoon gruwelijk dat mensen tegenwoordig zo met elkaar om moeten gaan omdat ze thuis blijkbaar niet meer leren dat je niet overal je mening hoeft te verkondigen en dat het behoorlijk sneu is om het plezier van andere te vergallen. Want dat is wat mensen nu in dit topic doen. Bitchen over iets doms als het feit dat er geen echt vuur op de foto staat. Waarom doe je zoiets? Om te pesten en iemand een rotgevoel te geven. Anders doe je dat niet.

Dit is geen pesten ,kom nou.
Ik had ook hele andere verwachtingen van dit topic met zo'n titel. Dat mag toch heus verkondigd worden?


Ik vind het wel pesten zodra er snerende opmerkingen bij worden gezet als KBK fanclub. En nee dat hoeft niet verkondigd te worden, je kan ook gewoon je mond dichthouden en lekker verder scrollen. Dit is namelijk geen discussie topic maar een gewoon leuk fototopic. Dit is gewoon azijnzeikerij om iemands plezier te vergallen. Doe je dat namelijk bij alle andere honderden topics die je tegenkomt waarin iets in de titel misschien anders staat dan in het topic? Of is het nu 'toevallig' dat je dit topic binnenloopt?

Jester, dat is niet grappig, en zeker niet de quote die jij hebt gedeeld net. Dat is gewoon sneu en zielig.

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 08:58

Amandavd schreef:
...in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Niemand heeft gezeurd dat er geen vlammen te zien waren. Waar over gevallen werd, was dat 'IJslands vuur' (i.t.t. wat de titel suggereert) ontbrak. Daarbij verwacht je actie en spektakel, paarden die enthousiast zijn, hun gas vol opentrekken en gáán. Met mooi samen wandelen en poseren op het strand is helemaal niets mis hoor, en het kan prachtige foto's opleveren. Het is alleen geen 'vuur'.

Schoentje, kerstmuts en [o]

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-17 09:11

oomens schreef:
Amandavd schreef:
...in een topic met foto's te gaan lopen bitchen over het feit dat er niet letterlijk vuur op de foto's staat?

Niemand heeft gezeurd dat er geen vlammen te zien waren. Waar over gevallen werd, was dat 'IJslands vuur' (i.t.t. wat de titel suggereert) ontbrak. Daarbij verwacht je actie en spektakel, paarden die enthousiast zijn, hun gas vol opentrekken en gáán. Met mooi samen wandelen en poseren op het strand is helemaal niets mis hoor, en het kan prachtige foto's opleveren. Het is alleen geen 'vuur'.


Natuurlijk mag je dat vinden. Natuurlijk mag je denken van wat een stomme belachelijke titel. Maar waarom meld je het? Dat vraag ik mij echt af. Wat is een goede reden voor iemand om dat in het topic te zetten?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 72 bezoekers