Ik heb een pony met exact dezelfde " coup" de manen zijn zo ontzettend dik dat de hele hals omklapt als je ze niet kortwiekt of uitdunt Maar wat een mooie pony heb je TS !!
Ik had z'n manen afgeknipt omdat er een heel stuk af was doordat hij vast blijven hangen is tussen de omheining (hout), alles gelijk geknipt en steeds in 'sportcoupe' proberen te houden..niet makkelijk met zo dikke manen. Maar ben nu een poging aan het doen om het te laten groeien, zodat hij er weer netjes uit ziet op de hengstenkeuring
Haha, die wintervacht-metamorfose komt me bekend voor, de Welsh A die ik een jaartje gereden heb, ziet er ‘s winters ook enorm anders uit. :’) Superleuke pony, trouwens! Heel chique beestje.
Naar welke hengstenkeuring gaat hij? Van het NMPRS, is hij daar al eens gekeurd geweest? Ik weet dat hij BMP goedgekeurd is maar van het NMPRS weet ik het eigenlijk niet.
Check out our site! AMHA Miniature Horses! Laureas Stables! AMHA/nmprs champagne minipaarden fokker *AMHA champagne hengsten "King" en "Bubbles", meer info zie site
Naar NMPRS, is daar al eens goedgekeurd geweest maar nooit terugvoorgebracht. Ik ga hem dus opnieuw laten voorbrengen, tenminste als we goedkeuring krijgen van de kliniek ivm zijn blessure.
Goed zo, veel succes, hopelijk geneest hij op tijd.
Check out our site! AMHA Miniature Horses! Laureas Stables! AMHA/nmprs champagne minipaarden fokker *AMHA champagne hengsten "King" en "Bubbles", meer info zie site