lekker rijden in het Wienerwald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennanne

Berichten: 470
Geregistreerd: 29-08-16

lekker rijden in het Wienerwald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 17:09

Naast mijn paarden in Nederland heb ik een paardje gevonden in Wenen waar ik af en toe voor zorg. Want ja, leuk zo'n studie in het buitenland, maar zonder paarden leven vind ik moeilijk. Dus gelukkig kan ik hier ook aan de bak! Leuke is dat dit paard ook nog eens een nichtje is van mijn eerste paard :Y)

Ze staat in een dorpje vlakbij Wenen waar je heerlijk kan rijden in het bos. Vandaag veel gedraafd, getölt en (heel hard) gegaloppeerd. Ze was beetje vies, omdat het net hard had geregend ze heeeerlijk in de modder had gerold :+ :+

Heb helaas alleen filmpjes tijdens het stappen..Want ik kwam vrij snel iemand tegen en dat was erg gezellig, waardoor ik het filmen een beetje was vergeten.

Heb wel nog een paar leuke beelden kunnen maken en hoop dat jullie mee kunnen genieten van een herfstritje in de bossen rondom Wenen :o Zal de volgende keer een betere camera meenemen, want heb nu alles gefilmd met mijn telefoon.

Oh, en omdat ik toch al zoetsappig bezig was heb ik nog een zoetsappiger IJslands liedje eronder gepleurd 8-)

Veel plezier!