Een kijkje nemen op mijn nieuwe werkplek (CA, USA)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marijke_Dub

Berichten: 179
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:02

Mijn vriend heeft er voor gekozen om niet te gaan zonder mij. We zouden dan ook in Palmdale komen.
Ik had me al het een en ander ingelezen en mocht het door gegaan zijn wou ik ook contact opnemen met waar jij nu bij de paarden zit iets kon doen :j Dan was ik je dus waarschijnlijk tegen gekomen!

Posh schreef:
Ohjee, nu moet ik eraan geloven natuurlijk :D Ik zal een volgtopic aanmaken (en nadenken over een titel), leuk om zoveel enthousiaste reacties te krijgen dat doet me goed :)

Libera: Wij zitten in Palmdale, inderdaad een en al stof hier -O- Wat hebben jullie dan lang in CA gewoond, gaaf! Is je man een Amerikaan?

Flew: Hij is op Edwards gestationeerd inderdaad, wat grappig! Kleine wereld zeg :D

Marijke_Dub: Jeetje dat lijkt me heel moeilijk als je niet met je vriend mee kan.. voor mij was het eigenlijk 'zo gezegd, zo gedaan' maar iedere situatie is anders..

Libera

Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 00:45

Posh schreef:
Libera: Wij zitten in Palmdale, inderdaad een en al stof hier -O- Wat hebben jullie dan lang in CA gewoond, gaaf! Is je man een Amerikaan?

Ja, geboren en getogen in Hanford, CA :D
Heb hem pas na al die jaren kunnen overhalen om eens een andere staat te proberen, maar volgens mij bevalt het hem tot nu toe wel :j

Palmdale is volgens mij wel mooier dan Tulare ook... Ik reed wel eens wedstrijden in Tehachapi bij Bear Valley Springs!

Posh

Berichten: 1687
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-17 22:27

Marijke_Dub schreef:
Mijn vriend heeft er voor gekozen om niet te gaan zonder mij. We zouden dan ook in Palmdale komen.
Ik had me al het een en ander ingelezen en mocht het door gegaan zijn wou ik ook contact opnemen met waar jij nu bij de paarden zit iets kon doen :j Dan was ik je dus waarschijnlijk tegen gekomen!



Jeetje wat lief van je vriend dat hij niet is gegaan zonder je. En wat grappig dat je dezelfde familie hebt gevonden! Hoe ben jij bij ze terecht gekomen?



Libera: Dat lijkt me echt een mega-cultuurshock voor je man :brr: Even naar NL emigreren jeetje. Tehachapi ken ik een beetje ik heb daar les van Maurice, een Parelli instructeur. Ook zo'n mooie omgeving daar, ik heb nog nooit zo'n ontspannen les gehad {:}

Marijke_Dub

Berichten: 179
Geregistreerd: 26-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:44

Ik had ze via internet gevonden.
Ik had jouw naam ook gevonden toen en wist dat je daar zat en dat je nederlands kon maar wat je voor de rest allemaal deed wist ik niet.
Stond toen op het punt om je te berichten over hoe alles daar was enzo. Maar kort daarna hadden we het besluit genomen.
Ik hoop dat je een onwijs gave tijd in amerika mag gaan hebben!

Posh schreef:
Marijke_Dub schreef:
Mijn vriend heeft er voor gekozen om niet te gaan zonder mij. We zouden dan ook in Palmdale komen.
Ik had me al het een en ander ingelezen en mocht het door gegaan zijn wou ik ook contact opnemen met waar jij nu bij de paarden zit iets kon doen :j Dan was ik je dus waarschijnlijk tegen gekomen!



Jeetje wat lief van je vriend dat hij niet is gegaan zonder je. En wat grappig dat je dezelfde familie hebt gevonden! Hoe ben jij bij ze terecht gekomen?



Libera: Dat lijkt me echt een mega-cultuurshock voor je man :brr: Even naar NL emigreren jeetje. Tehachapi ken ik een beetje ik heb daar les van Maurice, een Parelli instructeur. Ook zo'n mooie omgeving daar, ik heb nog nooit zo'n ontspannen les gehad {:}

Libera

Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: Een kijkje nemen op mijn nieuwe werkplek (CA, USA)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 04:18

Posh, valt mee hoor! We zijn niet geemigreerd, we zijn vertrokken naar WA! En zn moeder woonde daar al, dus we hebben zelfs familie dichtbij :D