Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-17 21:31

Afbeelding


Vorig jaar gaf ik mezelf met mijn beste vriendin vol moed op voor het kamp Nalanta in oktober 2017. Want wij wilde samen altijd al eens op de Veluwe rijden en dit kwam op ons pad. Dus vol enthousiasme hebben we ons ingeschreven!

Helaas moest mijn beste vriendin de plannen cancellen door privé omstandigheden. Toen baalde ik enorm, wist niet of ik nog wilde want wat moet ik daar als 18-jarige tussen allemaal jonge meiden. Uiteindelijk dacht ik f*ck it! Ik ga het gewoon doen, misschien ontmoet ik toffe mensen dacht ik nog.

Dus trailer geregeld, de wekker om half 7, spullen ingeladen, paardje steady en GO!

En wat heb ik deze 3 dagen ontzettend genoten, veel mensen leren kennen, een kijkje kunnen nemen in het werk van Eva Roemaat & Jesse Drent, toffe paarden voor me lens gehad en natuurlijk de Veluwe door de oortjes van mijn geweldige paard mogen zien. Totaal het tegenovergestelde wat ik had verwacht, is was namelijk niet de enige rond de 18! Wat hadden we een leuke groep en heb ik gelachen met iedereen. Wat heb ik genoten van mijn paard die zo enorm rustig was ondanks de prikkels.

Ik wilde jullie dus even kort mee laten genieten doormiddel van wat foto's, ik mag niet veel zeggen over het programma omdat ik dan alles kan verklappen.

Eerst wat foto's van mij met mijn 16-jarige Draver Topshot Limburgia:
Lekker rond huppelen met mijn bareback :D.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook had ik natuurlijk me camera bij me en heb ik met plezier van veel mensen foto's gemaakt.

Anouk & Pepper

Afbeelding

Afbeelding

Romy & Sonny die onverwachts een wissel sprong!

Afbeelding

Bella & Ike

Afbeelding

Eva & Luna

Afbeelding

Kleine Chanel van Nicolie

Afbeelding

En de knappe Spirit van Anouk die iedereen mocht lenen voor een steiger foto. Hier zat Eva erop :).

Afbeelding


Ik heb genoten van iedereen en heb 3 dagen achter de rug gehad die ik niet zomaar vergeet. Toen ik thuis kwam heb ik me direct weer opgegeven voor volgend jaar alleen dan met me jonkie Yakari. <3

Eva_12
Berichten: 0
Geregistreerd: 02-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:35

Wauw heb het ook super leuk gehad❤️
Op naar volgend jaar word weer geweldig
XEva van luna

demivis0204
Berichten: 0
Geregistreerd: 28-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 21:42

Het was mega leuk tot volgend jaar!! xxDemi

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 06:41

Dat ziet er leuk uit! Maar goed dat je gegaan bent :)

De shet is wel een popje zeg <3

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:38

leuke fotos! <3
Best wel grappig, de mijne heet ook Limburgia. Misschien zijn jouw en mijn paardje verre familie :P

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 08:42

Super gaaf, zou het ook iets voor mij zijn? Ben dan 25 :o

Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 09:32

WAS ZOOO LEUK! <3

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:06

Dat ziet er leuk uit zeg!

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 12:30

Speirs schreef:
Dat ziet er leuk uit! Maar goed dat je gegaan bent :)

De shet is wel een popje zeg <3


Wat een schatje he! Kon ook heel veel :o.

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 12:31

Fluttershy schreef:
leuke fotos! <3
Best wel grappig, de mijne heet ook Limburgia. Misschien zijn jouw en mijn paardje verre familie :P


Dat is zeker grappig. Dat zou best kunnen natuurlijk :).

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 12:34

JoycexEnya schreef:
Super gaaf, zou het ook iets voor mij zijn? Ben dan 25 :o


Ik zeg ook niet dat het voor iedereen geschikt zou zijn. Het kamp is natuurlijk wel ingericht voor de wat jongere mensen. Zoals een bonte avond, pimp my pony en weet ik het allemaal. Soms was ik dan wat afzijdig van de groep of ik hielp iemand mee. Je krijgt enorm veel vrijheid en bent ook totaal niet verplicht om daaraan mee te doen. Maar ben je een fan van vrijheidsdressuur is het een super leuk iets om mee te maken. :j

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 12:34

Dankjewel allemaal voor de leuke reacties!

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:35

Er hangt altijd zo'n fijn sfeertje aan jouw foto's! <3 <3

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 13:25

Captain schreef:
Er hangt altijd zo'n fijn sfeertje aan jouw foto's! <3 <3


Dat vind ik zo leuk om te horen! Zou jou paardjes ook wel is voor de lens willen hebben ;).

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 13:45

Dat zou ik niet vervelend vinden <<)

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 14:17

T was geweldig! <3 Kan niet wachten tot volgend jaar! En ik blijf t zeggen, je maakt echt prachtfoto's! Zo'n mooie eigen stijl! ❤

En joyce ik was de oudste met 22 bijna 23 en volgend jaar als k weer ga ben ik 23 (bijna 24 whaha). En als je t kind in jezelf naar boven kan halen, lekker gek kan doen en niet TE serieus doet de hele tijd is t echt geweldig :D Maar, het is natuurlijk wel écht ponykamp. Maar als je liefhebber bent van vrijheidsdressuur en plezier maken ben je daar aan t goede adres. Wil je echt wat serieuzer aan de slag denk ik dat t wat minder geschikt is. Maar je moet er als persoon natuurlijk net tussenpassen haha!

Met dit soort dingen zeg ik altijd, je moet t zelf ervaren om erover te kunnen oordelen of het wat voor je is. Ik twijfelde ook heel erg maar dacht "sch*t eraan" en gewoon gaan! Beste keus ooit haha!

Idd wat romy ook zegt, je hebt enorm veel vrijheid en je bent niks verplicht.

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:34

Ahh geweldig, super leuk dat je toch bent gegaan, en onwijs gave foto's

ik wil stiekem ook heel graag, maar mijn pony is nog maar 2 en volgend jaar 3 en nog niet onder het zadel dan, is het dan ook gewoon te doen?

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 18:49

wow wat maak jij prachtige foto's <3
Leuk ook zo'n kamp :)

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-17 22:23

SaphiraR schreef:
Ahh geweldig, super leuk dat je toch bent gegaan, en onwijs gave foto's

ik wil stiekem ook heel graag, maar mijn pony is nog maar 2 en volgend jaar 3 en nog niet onder het zadel dan, is het dan ook gewoon te doen?


Ik ga zelf volgend jaar met mijn 4-jarige. Je kan voor het rijden gewoon een Manege paardje huren en voor de buitenritten ook. En anders zijn er allemaal lieve meiden die hun paard wel even willen uitlenen :P.

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:52

Nalantakamp is voor iedereen aan te raden! Tis eigenlijk tot 18 maar zolang je je vanbinnen nog 12 voelt is het voor iedereen leuk!! Ik ben inmiddels 3x al geweest. Twee keer zonder pony en een keer met mijn verzorgshetlander. Ik ga volgend jaar weer 1 (hopelijk 2) keer. Ik heb elke keer ontzettend genoten en heel veel geleerd!

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-17 09:22

Kimxblondie schreef:
Nalantakamp is voor iedereen aan te raden! Tis eigenlijk tot 18 maar zolang je je vanbinnen nog 12 voelt is het voor iedereen leuk!! Ik ben inmiddels 3x al geweest. Twee keer zonder pony en een keer met mijn verzorgshetlander. Ik ga volgend jaar weer 1 (hopelijk 2) keer. Ik heb elke keer ontzettend genoten en heel veel geleerd!


Ik had precies hetzelfde hoewel ik me niet meer 12 voel van binnen. Ik had wel eens dat ik me even afzijdig hield van iets. De bonte avond bijvoorbeeld. :P Maar heb ook ontzettend veel geleerd en nieuwe mensen leren kennen. Welke datums ga jij volgend jaar?

Horizonnig

Berichten: 139
Geregistreerd: 21-01-17
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 23:54

EAST schreef:
Kimxblondie schreef:
Nalantakamp is voor iedereen aan te raden! Tis eigenlijk tot 18 maar zolang je je vanbinnen nog 12 voelt is het voor iedereen leuk!! Ik ben inmiddels 3x al geweest. Twee keer zonder pony en een keer met mijn verzorgshetlander. Ik ga volgend jaar weer 1 (hopelijk 2) keer. Ik heb elke keer ontzettend genoten en heel veel geleerd!


Ik had precies hetzelfde hoewel ik me niet meer 12 voel van binnen. Ik had wel eens dat ik me even afzijdig hield van iets. De bonte avond bijvoorbeeld. :P Maar heb ook ontzettend veel geleerd en nieuwe mensen leren kennen. Welke datums ga jij volgend jaar?


ik ga 23-25 juli maar die zit al helemaal vol. verder weet ik nog niet welk kamp ik ga en of dat mag van mn ouders-wil wel heel graag nog een keer!! de bonte avonden vond ik juist geweldig, mede omdat jesse en eva vanbinnen duidelijk nog niet volwassen zijn, hahah! welke week was jij en welke ga je volgend jaar (als je gaat)?

EAST

Berichten: 394
Geregistreerd: 03-06-16

Re: Voor 3 dagen weer 14 - Nalanta kamp 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-17 08:58

Dit jaar was ik er in oktober en volgend jaar weer in oktober! Vond het weer super fijn. Niet te warm en in de miezer een buitenrit maken geeft toch ook wel een ontzettend leuk effect.

Ook vertelde Eva mij dat de steekvliegen in de zomer echt verschrikkelijk zijn daarzo. Dus dat was ook wel een grote overtuiging haha.