Tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst, maar ben zo onwijs blij met deze foto's van Django dat ik ze graag met jullie wil delen! Django is onlangs verhuist naar een plekje aan de Drunense duinen, en mijn zusje van 14 is momenteel fanatiek bezig met 'oefenen' met foto's maken.... Al vind ik ze al behoorlijk goed voor zo'n jonge dame

Zelf heb ik het enorm druk gehad om fanatiek te bokken, nieuw huis, nieuwe baan(en), Django verhuist en een nieuwe opleiding. Django heeft het laatste half jaar dan ook zo'n beetje vakantie gehad en word nu pas weer wat langzaam opgepakt

De 2,5 jaar dat ik hem nu heb is hij énorm vooruit gegaan, zowel fysiek als mentaal, maar er zijn nog enorm veel sleutelpunten om aan verder te werken

Ooit, op een dag, komen we er wel, hij is pas 8 dus nog jááááren de tijd

Bedankt voor het kijken!

(P.s., wellicht lijkt het hier en daar alsof ik enorm 'trek', dit is niet zo, bit functioneert ook gewoon als een trensje, tenzij ik hem natuurlijk lager bevestig. Django was wél enorm heet en wakker, maar als je meneer teveel in zijn mond zit gooit hij hem gewoon open, dus goede reality check als ik wel een keer te veel mijn teugel gebruik

Meer foto's van mijn zusje vind je op https://www.facebook.com/search/top/?q= ... fotografie