Bij deze nog een topic over mijn lieve paardje Mud, in Canada! Ook dit keer heb ik weer flink mogen genieten van het Canadese ranching leven. Dit keer helaas voor maar 3 maanden, aangezien ik in September aan een studie begin. Toch ben ik erg blij dat ik dit weer mee heb mogen maken en hopelijk kan ik na deze 4 jaar dan toch emigreren!
De eerste foto's zijn van een fotoshoot die we weer gedaan hebben en daarna nog wat foto's van liberty! Foto's zijn allemaal gemaakt door een erg lieve Franse vriendin

Kijk, geniet, en word niet al te jaloers haha

1.

2.

Ook de zwart witte van deze portretfoto's vind ik echt super tof
3.

Erop naast de auto
Mud begon z'n aandacht te verliezen dus ff blij houden

4.

5.

6.

deze vind ik ook wel heel gaaf in zwartwit
7.

Nog even op hem staan!

8. Met de hele groep! 2 nederlanders, 1 duitse en 2 fransen. Perfecte crew

9. behind the scenes, met m'n lieve vriendinnetje Lottexxx @bokt en haar paard Casper

En dan nog wat foto's van het werken in liberty!
Eerst uit het weiland halen, Gewoon het halster om doen, er op springen en met 1 teugel naar de zadelplaats rijden

10. Jump!

Of niet

11.
Druk geven op de achterhand om hem naar me toe te vragen (ik laat hem niet altijd verbonden aan mij, ik vraag hem ook net zo goed om van me weg te gaan, is erg belangrijk vind ik. Ze moeten niet het gevoel hebben bij je te moeten zijn, maar ze moeten het willen.)
En daar is hij dan!

12. Op de band vragen

andersom, hem naar mij toevragen wanneer ik op een verhoging sta zodat ik er op kan
Hier nog een filmpje van een andere keer, met hoe ik hem naar het blok vraag
13. stukje wijken (kan naar mij toe en van mij af, dit is van mij af)

14. Trust

En nog een last kissie
15. En als afsluiter, gewoon omdat ik hem zo leuk vind

Andere topics van oud naar nieuw staan hieronder:
[ITP] Het leven op een ranch in Canada!
[ITP] Van wilde hengst, tot liberty paard!
[ITP] De ultieme pennydroom; Being a cowgirl!
[WN-ITP] Een échte westernshoot!
En heel leuk, verschijn ik ook nog met mijn verhaal over mijn band met Mud in het Horsemanship magazine Level Up nummer 13!