bestonden fototopics op Bokt niet uit professionele zonsondergangshoots, maar uit wazige en bewogen snapshots gemaakt met vreselijke camera's van een afschuwelijke kwaliteit, maar dat maakte de Bokkers allemaal geen kont uit zolang er maar een paard op stond. Penny's forever.

Gelukkig ben ik sinds kort de gelukkige eigenaar van een smartphone met een vreselijke camera die alleen maar foto's van een slechte kwaliteit maakt, en daar werd ik spontaan helemaal nostalgisch van toen ik vandaag de resultaten van een dagje naar Rio op de computer bekeek.

Vandaar dit oldschool In The Picture topic met lelijke foto's van een ontzettend leuk paard.

Men haalt het paard uit de wei en wordt begroet door Rio met zijn 'Ik hier?'-hoofd:

Rio's hoofd weet dat hij schimmel wordt, maar heeft dat de rest van zijn lijf nog niet verteld:

Het paard staat alvast te sudderen onder zijn warmtedekentje terwijl je zelf alvast de longeerlijn uit de knoop haalt:

En An die Arbeit! Het paard doet braaf zijn best en de camera maakt er voor straf alsnog een Teckel van.

Vervolgens werk je nog even aan de hand en draaf je recht op het hek af om dat te gebruiken als steuntje bij het serieus dressuurmatig halthouden, wat je paard meteen aangrijpt om de kantjes te gaan strimmen.

Het hele gevaarte op de foto:

Het hijst zich nog even op het plateau:

En het zit er weer op voor vandaag. Je zet hem weer in de wei, draait je nog even om en ziet dan; Zie je wel, toch een eenhoorn!