Ondanks dat ik niet zo actief ben op bokt, wil ik wel mijn mooie merrie Roos (v. Eros x Derrick x Notaris x Ornament) laten zien. Ik rijd Roos nu vanaf maart, en elke dag geniet ik meer van haar. Hoe zij mij de dingen leert in het leven, het geduld moeten hebben om iets te bereiken maar het meest van al: één slechte dag, is geen slecht leven. Het is een genot om bij haar te zijn, om met haar te werken en om haar te zien groeien.
In deze korte periode hebben wij al verschillende concoursen gereden en zijn de punten voor het L1 al dik binnen. Roos is dit jaar 4 geworden, en laat dit nog wel eens merken in haar gedrag. Dit is ook de keuze dat ik lekker de B vol rijd, de rest van de klasses komen wel.
Helaas kan ik nu een maand niet rijden door een flinke osteopaat behandeling en zijn we vooral bezig met grondwerk, wandelen en heeeel veel snoepjes eten haha.
Vandaag kwam een vriendin, Floor van Floorfotografie, om foto's te maken. Heel erg bedankt, ik ben er super blij mee!!
Kijk en geniet van mijn Roosje

1. Dit is hoe Roos was, uit de wei getrokken lelijk.

2. Hier was ze een maandje bij mij, het begint wat op te knappen.

3. Een ongelukje met trailer laden... Roos kwam op mijn voet en ik zat 3 weken in het gips.

4. Mijn eerste ritje toen het gips eraf was, wat was ik blij

5. Op de Almelose ruiterdagen

6.

7. Een concoursje in ons Zwollecity

8. Wat een proef met 197 leverde, maar wij zo de baan doorgingen

9. En vandaag

10.

11.

12.

Leuk dat jullie hebben gekeken!
Liefs,
Noëla