Super mooie foto's op Salvador zijn 10de verjaardag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ice_welsh

Berichten: 17
Geregistreerd: 14-03-17

Super mooie foto's op Salvador zijn 10de verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:26

Salvador is laatst 10 jaar oud geworden! Dus eens tijd om die mooie foto's maar eens te bewerken,wat ik dus ook gedaan heb vandaag. :)) Wat hebben we toch samen veel meegemaakt! Ik heb vandaag met Salvador geoefend om op zijn rug te staan tijdens de galop. Het was echt super spannend aangezien ik dat al heel erg lang niet meer geoefend heb, maar vandaag ging het super! Salvador bleef super braaf doorgaan toen ik op zijn rug stond. Toen het goed ging met het staan ging hij wel super hard ineens! Maar ik ben niet gevallen!

De foto's zijn gemaakt door een vriendin van mij, Willeke. Die totaal geen ervaring heeft met camera's. Maar dat is niet te zien! *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Super mooie foto's op Salvador zijn 10de verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:37

Mooie foto's! Maar kan het dat je nog niet alle foto's in het topic had gezet? :o Er staan er maar twee... := . En jij durft zeg! Op een paard zijn rug gaan staan tijdens galop! :wow:

ice_welsh

Berichten: 17
Geregistreerd: 14-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-17 20:43

MoppieFilou schreef:
Mooie foto's! Maar kan het dat je nog niet alle foto's in het topic had gezet? :o Er staan er maar twee... := . En jij durft zeg! Op een paard zijn rug gaan staan tijdens galop! :wow:


Jaah ik wouw niet het hele topic vol zetten met allemaal foto's, vandaar. Ik ben nieuw op bokt haha, dus probeer me een beetje aan de regels te houden. :) Maar dankjee het was best wel spannend, maar nog even oefenen en dan ook staand springen! Als ik maar niet teveel druk zet op zijn rug.

_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Re: Super mooie foto's op Salvador zijn 10de verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:44

Ik kom niet eens op een paard zn rug als hij stilstaat _O-
Mooie fotos en mooi paard heb je! En welkom op bokt :)

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Super mooie foto's op Salvador zijn 10de verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:50

Je mag hier 15 foto's plaatsen hoor :) . Vinden wij alleen maar leuk :D . En staand springen? Ben je helemaal gek geworden? :') Welkom op Bokt trouwens!

Duhelo

Berichten: 28533
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:50

Verslag van de dag => In The Picture