De eerste grasjes zijn het lekkerst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

De eerste grasjes zijn het lekkerst!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-17 21:52

:D :D :D

Gister mocht Joy voor het eerst het land op. Dan hoor ik je denken: "maar dat is toch niet zo bijzonder?!" Nou, wel dus als je een kleuter van 13 maanden bent! :+

Joy ging dus lekker met haar besties Lily en Arya voor het eerst grasjes happen. :9 Natuurlijk moest dat op de gevoelige plaat worden vastgelegd en onderstaand zien jullie het resultaat van een "Blij ei op de wei" :j <3

Stel je voor dat je een centimeter van elkaars zijde wijkt... := die laatste winterhaartjes willen maar niet loslaten... >;)
Afbeelding

Deze is canvas waardig vind ik zelf <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Billennnn! *\o/*
Afbeelding

Zie hier K3!
Afbeelding

Afbeelding

En dan nog even wat bewegend beeld:
Zet je geluid aan en je wordt helemaal zennnnn.... :z


Gelukkig viel ik niet door de mand en kwam Joy zich netjes melden toen ik riep :')


Ik had nog wat actiefilmpjes gemaakt, helaas zijn ze te donker om goed te kunnen zien. Maar de actie duurde niet lang. Joy had sowieso gelijk al een hap gras te pakken en daarna moest er gerent worden. Joy heeft angstvallig die hap vastgehouden tijdens het rennen _O- . Maar zoals wel vaker met merries was het speelkwartje een "speel-5-minuutjes" om vervolgens toch serieus aan de slag te gaan met het gras :Y)

Paardje blij, baasje blij! Heerlijk dat het weideseizoen weer is aangebroken! Een reactie zou leuk zijn :D
Afbeelding

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, jazzejam, lizy29, Mariett, Relserk, Sab1685, Toffeltje en 104 bezoekers