Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:33

Helemaal te WAUWS !!!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:49

Gaaf gedaan! Maar....volgens mij is er een taalfoutje ingeslopen bij fotoshoppen...tekst onder dat paardenhoofd :=
Laatst bijgewerkt door Bravura op 19-05-17 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 12:49

Wauw wat gaaf gedaan! Dat is pas fotoshoppen! +:)+

Georged
Berichten: 44
Geregistreerd: 28-10-13
Woonplaats: momenteel zuidelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:05

wauw! erg stoer van jullie!! dacht dat ons leger geen tanks meer had, maar misschien kunnen ze jullie bellen als dat nodig is?? :D

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 13:13

Saaams schreef:
Gaaf! Hier zou je geld voor moeten vragen, zo'n foto als met dat paardenhoofd wil ik ook. :') waar kan ik me inschrijven? :+


wapitie schreef:
Ja, vind ik ook een goed idee! Ik zou best ook zo een foto van mij en mijn paard willen.


Joaltijd schreef:
Supergaaf bewerkt zeg!
Ben verliefd op het gefotoshopte paardenhogefotoshVan een weidefoto naar een 'in-actie-op-het-strijdveld'-foto!

Waar heb je de wachtlijst? _O-



Dank jullie wel! :D Wat een leuk compliment!!

Probleem met dat op aanvraag doen is dat je toestemming moet hebben van de fotograaf. En als de foto's zelf gemaakt zijn is het vaak niet van de allerbeste kwaliteit dus je kunt dan niet zoveel. :+ Ik heb het weleens aangeboden maar helaas bijna altijd kon ik vrij weinig met de foto's.. := Maar als jullie denken dat jullie top foto's hebben dan mag je natuurlijk altijd een PB sturen en komen we er samen wel uit. :D

xyzutu2 schreef:
Echt zo gaaf gedaan! _/-\o_ <3
Die eerste waar jullie allebei op rijden had ik volgens mij al eens voorbij zien komen, maar nu ik de voorbeeldfoto's erboven zie ben ik alleen maar nog meer onder de indruk van hoeveel [***] je zelf nog aan het bewerken hebt gehad. Hangt deze al ergens aan je muur? :D

Dat drakenbit is ook geniaal, ik kijk er ook al jaren naar maar helaas [***] ik bitloos. Die zouden ze nou echt eens in een hackamore-variant moeten maken... :j

Een foutje wat ik nog zag in de eerste bewerking: de sierrand onderaan de dekjes loopt over de benen van de ruiters heen ipv eronderdoor, dat staat een beetje apart ;)


Hij hangt nog niet aan de muur want ik heb geen plek meer over maar wie weet ooit nog haha! :D
Dat drakenbit is er inderdaad niet in de hackamore versie MAAR, je kunt er wel zelf een hackamore van maken! Jij bent nogal handig volgens mij dus moet appeltje eitje voor jou zijn! :D Ik weet niet of je Instagram hebt maar 'nornea' heeft van het bit een hackamore gemaakt.

Afbeelding

Bedankt voor je opmerking trouwens! Ik heb even moeten zoeken naar de originele foto van het harnas en daar zag ik inderdaad dat dit geen onderdeel was van de ruiter maar van het tuig. :+ Dom dat ik dat niet gezien heb.

LovingTweety schreef:
Wauw, gewoon wauw! Ik krijg mijn pony niet eens netjes op een andere achtergrond geplakt :+ Onwijs gaaf! Welke photoshop gebruik je hiervoor?


en

MissYvette4u schreef:
Wat gaaf!!
Gebruik je daar een speciaal programma voor?


Photoshop CS6, Lightroom en voor de sneeuw Photofiltre 7. :+

puppy1128 schreef:
Ahh kijk, de rest van de foto's. Vond 3 foto's al zo weinig. :')

Gaaf hoor! Klopt het dat je vaker je werken post op bokt? :P


Haha er ging iets niet goed met topic maken en ik kon hem niet meer verwijderen.. >;)

Ik post wel vaker [***] ja, maar vooral in het Photoshop topic op FK.

Bravura schreef:
Gaaf gedaan! Maar....volgens mij is er een taalfoutje ingeslopen bij fotoshoppen...tekst onder dat paardenhoofd :=


Haha helaas.. :+ Ik noem het vaker fotopoepen dan photoshoppen. O:)

HEEL erg bedankt voor jullie leuke complimenten! :):)
Ik heb aan een mod gevraagd of ze nog wat foto's aan de OP toe wil voegen. Ik was de originele bestanden even kwijt maar heb ze weer gevonden en wil die ook graag nog even showen. O:)

Toasted
Berichten: 25
Geregistreerd: 17-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:25

Super gave foto's! Maak je het tuig zelf voor je paardjes?

Anoniem

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:31

Helaas hier bijna allemaal mobiel kwaliteitfoto's ;)

Ik ben benieuwd naar de extra (op) foto's!
En wat reageer je leuk uitgebreid.

Anoniem

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:42

Hee, wat leuk, een drakenhackamore!
Alleen vind ik het dan weer jammer dan je zijn buikje niet meer ziet door de neusriem, zo sneu ben ik dan ook wel weer. :')

maralyn

Berichten: 10420
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:06

Dit is geen bewerken meer.
Dit is gewoon pure kunst!! <3

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:40

Wow! Ben het wel eens met jullie uitstraling, ik zou zeggen: leg wat passie en emotie in je blik...beetje woester, zonder verkramping :-)...

zoeet

Berichten: 39
Geregistreerd: 16-05-17
Woonplaats: Eemnes

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 15:46

Super gaaf! Vooral die 2e van jullie samen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:30

Heel gaaf gedaan! :)

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 16:34

Echt heel knap als je zo kan photoshoppen!

nathalie2302

Berichten: 2891
Geregistreerd: 05-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:14

oooeeeeh....zo cooooool <3

Niet middeleeuws maar ik weet heel toevallig nog wel een leuke foto (zo heel toevallig kwam die op mijn computer terecht O:) O:) ) die wel graag een ruige wild-west achtergrond zou willen (http://i274.photobucket.com/albums/jj24 ... babs15.jpg). Misschien kunnen we ruilen?? Jij maakt wat voor mij en ik maak iets voor jou??? :):) *D

Sidera

Berichten: 2545
Geregistreerd: 01-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 18:19

Oh wauw die tweede is wel cool haha!

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-17 19:05

Toasted schreef:
Super gave foto's! Maak je het tuig zelf voor je paardjes?


Nee helaas! :D Het tuig op de eerste foto is gemaakt door Sandra Jahnke, zij maakt ook tuig voor de filmpaarden van bijvoorbeeld Narnia. :)) Het tuig is overigens van mijn vriendin.

xyzutu2 schreef:
Hee, wat leuk, een drakenhackamore!
Alleen vind ik het dan weer jammer dan je zijn buikje niet meer ziet door de neusriem, zo sneu ben ik dan ook wel weer. :')


Ik snap helemaal wat je bedoelt! Al zou ik denk ik de neusriem ook bij de kop doen, al zie je de kop dan weer niet zo goed. >;) Voor mooie hackamores kun je trouwens ook op http://www.peterpfister-schade.de/ kijken. Bijzondere (bloem) hackamores heeft hij te koop. <3

nathalie2302 schreef:
oooeeeeh....zo cooooool <3

Niet middeleeuws maar ik weet heel toevallig nog wel een leuke foto (zo heel toevallig kwam die op mijn computer terecht O:) O:) ) die wel graag een ruige wild-west achtergrond zou willen (http://i274.photobucket.com/albums/jj24 ... babs15.jpg). Misschien kunnen we ruilen?? Jij maakt wat voor mij en ik maak iets voor jou??? :):) *D


Ik PB je zo! :))

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties!! :D Zie nu ook dat de nieuwe foto's toegevoegd zijn. TOP! Dank je wel mod!!! :)F

beneral
Berichten: 32
Geregistreerd: 24-10-10

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:02

Wat gaaf zeg!! _/-\o_

dejoni

Berichten: 499
Geregistreerd: 13-01-09

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:20

Meestal geniet ik van je creaties in stilte, maar ik wil nu toch even zeggen dat ik ze echt super vind! :D

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel tijd hierin gaat zitten ongeveer? :)

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 21:36

Ik vind sommige foto's echt goed gedaan. Je zegt dat je het met Photoshop gedaan hebt. Nu werk ik al jaren haast nooit meer in Photoshop maar hoe heb je dit gedaan dan of zijn er de laatste jaren heel veel nieuwe features in Photoshop bijgekomen?

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 22:17

Wauw echt super mooi, zou zo een filmposter kunnen zijn!

Semmerd

Berichten: 261
Geregistreerd: 14-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:17

Foto 6, wauw!
Die blik! <3

Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:36

Heeel gaaf!! <3

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:04

De nieuwe foto's zijn ook gaaaaf!
Leuk om Q ook eens vies te zien hahahaha, kwestie van de schijn niet hoog te houden en 'ik ken het probleem' :')

Captain

Berichten: 21373
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-17 10:01

dejoni schreef:
Meestal geniet ik van je creaties in stilte, maar ik wil nu toch even zeggen dat ik ze echt super vind! :D

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel tijd hierin gaat zitten ongeveer? :)


Dank je wel!

Het verschilt heel erg.. Bij de eerste foto heb ik zo'n 6/8u aan gezeten. Die met het tuig op het hoofd geshopt ook ongeveer zo lang. Die van mijn vriendin en haar hengst ongeveer 3u en die met een andere lucht als achtergrond ongeveer een uurtje.

Gefeliciteerd! :)F Y)(^)

JessicaG schreef:
Ik vind sommige foto's echt goed gedaan. Je zegt dat je het met Photoshop gedaan hebt. Nu [***] ik al jaren haast nooit meer in Photoshop maar hoe heb je dit gedaan dan of zijn er de laatste jaren heel veel nieuwe features in Photoshop bijgekomen?


Ik [***] gewoon in lagen. :) Dus haal onderdelen van andere foto's en plaats deze dan op de foto.
Dat ziet er dan ongeveer zo uit:

Afbeelding

Granoek schreef:
De nieuwe foto's zijn ook gaaaaf!
Leuk om Q ook eens vies te zien hahahaha, kwestie van de schijn niet hoog te houden en 'ik ken het probleem' :')



Q was helemaal niet vies dat was de grap.. :+ Met een emmer modder hebben we hem goor gemaakt. Een strijdpaard is nl nooit schoon. :D Hier the work in progress: https://www.instagram.com/p/BJZ-OzqhV5Z/ :') Wat deed het zeer hahaha!

Tijdens het photoshoppen bedenk ik me ook nog weleens om iets anders te gaan doen.. Hier een voorbeeld van de foto met Q. Het eindresultaat zit hier niet in overigens. :)

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Wat hebben we toch al een hoop gave foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:38

Hahahaha "Q is the reason I have unrealistic expectiations in horses"
Kan nu niet zeggen dat ik ooit iemand een zuiver paard vuil heb zien maken hahahaha