Pepper voor het eerst op bokt!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Annet_Dottie

Pepper voor het eerst op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 15:46

Hallo allemaal!

Vandaag kon ik eindelijk weer eens naar mijn verzorg/bijrijd paardje Pepper, vorige week was ik ziek en een lang weekend bij mijn vriend dus nu kon ik weer heen.
Via de groepsapp had ik al wel begrepen dat de paarden verplaatst waren (naar ander land voor de zomer periode), ik wist niet precies waarheen maar dat bleek makkelijker dan gedacht. Schuin tegenover de stal :P
Peppertje dus opgehaald die voor de verandering eens besloot niet weg te lopen :P maar eenmaal op stal haar even in de bak gezet en toen ik me omdraaide ging ze gelijk helemaal los, rennen, bokken, hinniken. Ik begreep het niet helemaal maar ze had blijkbaar van achterin de bak uitzicht op het landje waar de rest haar ook al gespot had dus was er paniek :+

Helaas had ik mijn camera niet mee dus heb ik met m'n mobiel wat foto's gemaakt waar ze nog redelijk rustig op oogt moet ik zeggen. Dus gelijk een leuke kans om haar even voor te stellen hier :)

Helaas zijn haar vader + moeder onbekend, weet ik dus eigenlijk alleen dat ze Pepper heet, 18 jaar is of word dit jaar, er zit zeker arabisch bloed in. Ze is jaren manegepony geweest (manege de bongerd Glimmen), heeft sinds vorig jaar stil gestaan en ik mag haar weer een beetje oppakken.

Voel je vrij om een gokje te doen kwa ras (naast arabier want volgens mij is het niet 100%) als je wil/er wel verstand van hebt haha.
Hier de foto's! (ze zijn helaas allemaal niet echt scherp sorry)

Afbeelding
Lopen kan ze wel :P

Afbeelding

Afbeelding
Continu wel mij in de gaten houden :+

Afbeelding

Afbeelding
Huh? :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En de enige gelukte galop foto :+

Afbeelding
Terug in het landje weer lekker in een treintje door het land sjokken }:0

En dan nog deze 2 van begin maart, toen we nog voornamelijk veel aan het wandelen waren samen.

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken :wave:
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 26-04-17 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd.

Oliiviia

Re: Pepper voor het eerst op bokt! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 15:51

Wat een superleuke pony!
Ik zou gokken op Arabier x Welsh, aangezien ze vrij veel beharing op haar benen heeft maar er toch zo Arabisch uitziet :D

(mijn eigen Arabisch modderbloedje had namelijk helemaal geen behang :p )

viewtopic.php?f=217&t=1588307
Whoever said money can't buy happiness never owned a horse

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-17 16:41

Oliiviia schreef:
Wat een superleuke pony!
Ik zou gokken op Arabier x Welsh, aangezien ze vrij veel beharing op haar benen heeft maar er toch zo Arabisch uitziet :D

(mijn eigen Arabisch modderbloedje had namelijk helemaal geen behang :p )

Dankje! Vind ik ook haha, echt mooi om te zien hoe ze opgebloeid is in de maandjes dat ik er nu kom.
Oh nu je het zegt dat had mijn (volbloed) arabiertje ook niet inderdaad.. Al is dit ook nog een aardig stuk wintervacht hoor, ze haart nog ontzettend uit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie