Heb haar zelf 'perongeluk' gefokt 5 jaar geleden.
Haar moeder is een donkerbruine kwpn merrie en haar vader de goedgekeurde haflinger hengst nobbi.
Helaas heb ik nooit de klik gehad zoals ik altijd al zou willen, ik hoopte dat zij de opvolger van haar moeder zal worden maar haar karakter is net wat te pittig, ondeugend en eigenwijs voor mij.
Ik heb altijd gezegd dat ik er eerst opgezeten moet hebben voordat ik ook maar besluit haar weg te doen.
Toch is het allemaal een beetje anders gelopen.
Dream is nu 5 jaar oud, totaal zadelmak en een keer of 8 gereden, heel braaf maar weinig stuur of gas.
Helemaal niet erg omdat zij nog leert maar ik heb nog steeds te veel angst om er ooit eens op te gaan zitten.
Daarom toch haar te koop aangeboden.
Het ging allemaal sneller als ik verwacht en toen de eerste kwam kijken was zij spontaan verlieft. Het plekje wat zij mijn lieve dreamy kon geven klonk super dus de keus was snel gemaakt.
Vrijdag hebben wij haar laten keuren en na goedkeuring heb ik haar naar der nieuwe huisje gebracht.
Omdat ik toch nog wel wat mooie foto's wilde ben ik eerst zelf aan de slag gegaan, ook nog een fotograaf langs laten komen omdat die het toch veel mooier kunnen maar die foto's krijg ik nog.
Dit zijn in ieder geval de foto's die ik zelf nog even van der gemaakt heb,
let op.. Heb haar niet van te voren gepoetst of iets.
Gewoon lekker in de wei met der moeder en der vriendinnen.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11