De leukste welsh cob in Gelderland VALENTIJN!

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tamartjuhh

De leukste welsh cob in Gelderland VALENTIJN!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-17 19:36

Heyhey daar zijn we weer met wat nieuwe plaatjes van Valentijn!
Hier een klein paspoortje:

Valentijn
Merrie
Welsh cob
11 jaar (bijna)
dressuur en lol met je knol :j

Ik heb even wat leuke plaatjes bij elkaar gezocht die onze relatie een beetje uitbeelden. Alles staat door elkaar van zomer tot winter. Niet dat het uitmaakt ze is altijd knap.

Op het moment staat er voor 18 februari een wedstrijdje op de planning (mits dat deze chaoot een trailer kan regelen) want ik besloot in een keer om dit weekend met een wedstrijdje mee te doen gewoon omdat het kan :') _/-\o_
Maar goed dat zien we dan wel.

Inmiddels verzorg ik Valentijn alweer bijna 9 maanden. In de tussentijd is zij veeeeel losser in haar lijf geworden volledig genezen van hoefbevangenheid, kunnen we tuigloos door de bak rijden, hebben we al wat kleine buitenritjes achter de rug (wat met haar echt een uitdaging is) gaan we dus schakelen naar een sidepull, komt er een wedstrijdje aan en maken we vooral vreselijk veel lol. Ze maakt me altijd aan het lachen (je zult zo snappen hoe) en ik smelt elke keer dat ik haar zie. Nog specialer is dat zij de allereerste merrie is die mijn hart gestolen heeft. (geen merriemens) en nu kan ik me mijn leven niet meer voorstellen zonder haar <3
Genoeg gebabbeld

Check dit!!

Al nieuwschierig?
Afbeelding

Weet je het al?
Afbeelding

Oke oke hier zijn we!
Afbeelding

Valentijn functioneert priiima als taxi
Afbeelding

Teddybeer
Afbeelding

En clown
Afbeelding

Wooeaaa
Afbeelding

Afbeelding

Had ik al gezegt dat ze knap was?
Afbeelding

Oja ze is DOL op de sneeuw
Afbeelding

SMILE
Afbeelding

Dat waren ze weer!
Benieuwd naar al haar verhalen (foto's) ze is te volgen op insta! (tamartjuhh)

Doeidoei! :evaw: :)F

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie