Een week later.. de droom! Alex (Don Primaire x Derrick)!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MerleSimone

Een week later.. de droom! Alex (Don Primaire x Derrick)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-16 21:30

Vorige week plaatste ik dit topic:
[PP] Nog een week.. Dan komt mn droom uit!

Nooit gedacht dat ik ooit weer zo'n band met een paard zou krijgen.. Na de verkoop van mn vorige pony was ik er van overtuigd dat ik nooit meer zo'n connectie zou voelen met een ander paard.. Niets is minder waar kwam ik al snel achter toen ik Alex ging rijden. Wát een paard..

Inmiddels dus een week later na mn topic en mn droom is nu echt uitgekomen! Gisteren was de grote dag; mijn bijrijdpaard ging verhuizen en ik heb hem nu dan officieel overgekocht! De droom die je stiekem altijd houdt als paardenmeisje geloof ik, maar ik heb nu éindelijk weer een eigen paard! *\%/*

<3
Afbeelding

Alex is een ruin uit een Derrick merrie, zijn vader is Don Primaire. Hij is ontzettend lief, er zit geen kwaad in en hij wil erg graag voor je werken. Wel is hij sensibel en een beetje nerveus, maar hij is erg gehecht aan 'zijn' mensen.
Alex laat écht merken dat hij je leuk vind.. Mensen die hij niet kent draait hij de kont toe, maar ik word áltijd zo begroet:
https://www.instagram.com/p/BEil6luqQ9R/

Afgelopen tijd zijn we hard aan het trainen geweest, in de zomer ging het zelfs zo lekker dat we ons in het najaar hebben ingeschreven voor 2 oefendressuur wedstrijdjes. Dit ging fantastisch! In 2 wedstrijden '4 winstpunten' gereden met als monsterscore toch wel 205 punten!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We zijn dus net verhuisd dus we gaan in het nieuwe jaar lekker aan het trainen. Dan gaan we ook lessen en hopelijk officieel op wedstrijd. Hopelijk gaan jullie nog veel over ons lezen! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

P_AndUnicorn

Re: Een week later.. de droom! Alex (Don Primaire x Derrick)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:35

Wat leuk joh, gefeliciteerd!

moyra

Re: Een week later.. de droom! Alex (Don Primaire x Derrick)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 19:45

Knappe alex <3
Veel geluk samen!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie