Van een Gabbertje naar een Gabber!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
GabberGill

Berichten: 5672
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 17:52

Gabbertje aangeschaft om het grote verlies van mijn andere paard te stillen.

4 maanden oud en niets in hem was wat ik zocht, maar hij was de enige die mij na dit grote verlies liet lachen.


Afbeelding
Wat had je een grote oren, maar wat was je schattig


Afbeelding
Erg schuw maar ik wist dat we er gingen komen.

Eindelijk bij mij!!

Wat had ik me in je vergist. Je was een vreselijk stout veulen. Dag 1 sloopte je halsters, halstertouwen en beukte je de staldeuren eruit. Je was het nergens mee eens en ik heb getwijfeld om je terug te brengen.
Afbeelding
Je eigenwijze hoofd.


Afbeelding

Afbeelding

Je had het naar je zin en voelde je toch fijn bij mij.


Afbeelding
Je werd te snel groot! Hier een foto van 5 maanden, 1,5 jaar en bijna 2,5


Afbeelding
Je was ons picknickpaard. !,5 jaar maar zo braaf en altijd in voor een koffie uurtje.

De dag kwam dat ik ervoor koos je weg te brengen naar een plek in Limburg. Ik wilde je niet kwijt dus ik koos voor een zogenaamd goede stichting voor paarden. 25 oktober ging je er heen. Dagelijks kreeg ik bericht en wat deed je het goed volgens hun.

Afbeelding
Zo ging je

Nog geen half jaar later kwam je rotter dan rot terug. Ze hadden gelogen en mijn overgemaakte maandelijkse bedragen waren overal heengegaan behalve naar jou. Door de slechte verzorging daar kwam je dit jaar april bij mij terug met een fikse leveraandoening. Vele onderzoeken gehad en deze foto bewijst dat je gewoon verwaarloosd was. Tijdverschil van 2 a 3 maanden!


Afbeelding

Afbeelding


Je bent zo lief gebleven!

Afbeelding

Afbeelding



Ik heb alles op alles gezet om jou mijn oude goude Gabber te maken en met Succes. Op dit moment 2,5 jaar en al licht aan het werk. Groen licht van de veearts aangezien zijn lichaam spier nodig heeft om weer goed te worden.

Afbeelding

Afbeelding


We pakken het werk nu langzaam op en over 4 maandjes is hij alweer 3 jaar. We overhaasten niks, maar het is gewoon een vreselijk makkelijk en heerlijk paard dat alles voor je doet. Gabber is dus in een half jaar van een arm scharminkel naar een mooie spierbundel gegaan.

Ik hoop nog vele jaren met hem door te brengen.


Afbeelding
Verder chillt hij erg graag ;)
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 09-10-16 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt


xxdomiixx

Berichten: 1495
Geregistreerd: 21-11-12
Woonplaats: Harderwijk

Re: Van baby naar Rijpaard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 17:56

Jeetje heftig zeg :( vertrouw je je paard toe aan mensen, en ook nog betalen en dan verzorgen ze hem niet goed. Het is maar goed dat hij weer terug is! Heel veel succes met opbouwen :)

Horse Around vlog iedere zaterdag om 18.00 uur.
Remember the difference between a boss and a leader; a boss says "Go!" - a leader says "Let's go!" ~ E.M. Kelly

GabberGill

Berichten: 5672
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-16 17:59

Het was erger! Ik kende deze mensen en wist dat ze een stichting hadden. Deze stichting was alleen in Brabant. Gabber mocht daarheen en zou daar de hele dag vertroeteld worden en buiten mogen lopen met schuilmogelijkheden.

Ik kreeg elke week foto's en dat bleke later oude foto's te zijn. Ja heel ziekelijk. Het begon bij mij te knagen toen ze hem moest en zou overnemen. Hij had het daar zo naar zijn zin en het zou hem niet goed doen als ik hem bij zijn vrienden weg te halen. Ik heb getwijfeld en toen heb ik mij bedacht dat gabber maar bij 1 iemand thuis hoort en dat ben ik.

plovesb
Berichten: 1467
Geregistreerd: 30-03-10

Re: Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:20

Ahh gabje! Hij ziet er goed uit!! <3

justmexx

Berichten: 135
Geregistreerd: 19-08-13
Woonplaats: De Wijk

Re: Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-16 20:27

Jeetje dat is zeker schrikken geweest! goed dat hij weer terug is bij jou. *\o/* :j

life is better with a friesian

GabberGill

Berichten: 5672
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-16 09:11

Ja het gaat nu supergoed!

Pradaatje

Berichten: 8511
Geregistreerd: 02-10-06
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 13:35

Wauw dat is schrikken, fijn dat hij weer thuis is!
Wat een knappe kop heeftie zeg <3

Prada you are the best thing that's ever been mine ! <3

GabberGill

Berichten: 5672
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Van een Gabbertje naar een Gabber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-16 23:06

Ja ik zelf heb hem alleen altijd grappig gevonden. Niet eens altijd heel mooi :P

Het was een groot veulen met zulke grote oren. Ik ben altijd gek op hem geweest maar vind hem nu pas mooi worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 bezoekers