Old Avenue's Larissa
Laatst ben ik met een vriendin en onze pony's het bos in geweest om weer eens foto's te maken. Ik heb nog niet alle foto's binnen, maar ik vind ze al zo mooi dat ik toch al een paar wil laten zien. Ik heb Larissa nu precies anderhalf jaar, en ik ben echt super blij met haar!!
A stubborn horse walks behind you
A impatient horse walks in front of you
But a noble companion walks beside you
A horse is a best friend,
You can tell them anything,
and no one will ever know...
God didn't create the horse for a tool,
He created them so girls could have a best friend
You can buy a horse,
but you can not buy it's trust.
You must
earn it

There is no
secret as close as that between a rider and her horse

All horses deserve, at least once in their lives, to be loved by a girl

If God created anything more beautiful than a horse,
He kept it for Himself.

A horse doesn't care about how much you know,
untill you knows how much you care

Every time I look at you,
I see myself.

Because in the end,
friendship is all that matters.

Nooit gedacht dat ik dit ooit zou kunnen met Larissa... Deze dag heb ik ook voor het eerst zonder zadel en zonder bit op haar gezeten. Beide dingen heeft ze nog nooit gedaan. Hoe ze er een jaar geleden nog geregeld met mij vandoor ging, we niet eens het bos in konden, ze me maar uit bleef proberen waardoor ik uiteindelijk zelfs bang voor haar werd, zo braaf was ze toen ik op haar stapte. Het voelde zó vertrouwd... Heb er zelfs om gehuild, omdat ik met mijn oude maatje Monty ook altijd zo reed, en nooit had verwacht dat dit zou kunnen met Larissa. Ik ben heel erg blij en trots om te kunnen zeggend dat mijn vertrouwen in haar weer helemaal goed zit! Niet de mooiste foto, moet de mooiere van dat ik op haar zit nog binnen krijgen, maar ben zó ontzettend trots op mijn monster!!! zonder cap is eigen keus, had dit niet gedaan als ik haar niet vertrouwde.

En nog even een faalmomentje
Het ging een hele tijd goed tussen Larissa en de pony van die vriendin, tot op een zekere hoogte.. Er is gelukkig niks raars gebeurd ofzo, maar het leverde wel een hilarische foto op!

Ik moet nog meer foto's binnen krijgen, maar ben nu al erg blij met de foto's!
Reacties vinden wij altijd erg leuk!