For the second time, my dream came true!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xreneee

For the second time, my dream came true!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-15 20:54

Hallo lieve bokkers!

Eind vorig jaar heb ik samen met de mede eigenaar van ons toenmalige knappe fries besloten om onze fries te verkopen. Wat een verschrikkelijke keuze was dat, hij was mijn maatje mijn alles, maar ik wist dat dit het beste voor hem was.! Gelukkig staat hij nu bij hele lieve eigenaren die mega goed voor hem zorgen en super lief voor hem zijn!

Hier ons laatste topic:
[ITP] Een sprookjesachtige shoot

Omdat ik een eigen paard toch wel enorm miste en ik eigenlijk heel graag verder wilde leren in de dressuur ging ik toch een beetje opzoek naar een ander paardje, vooral een paardje waar ik een hoop van kan leren. Dit was nog best lastig maar na 3 paarden te hebben bekeken is mijn hart blijven liggen bij Armani. Na wat keuringen, twee keer wezen kijken en rijden, heb ik besloten armani te kopen.
Dit paard was exact wat ik zocht! Een mooi, gaaf paard waar ik een hele hoop van kon leren, met ook nog eens een super karakter! Hier een klein paspoortje van armani:
- Armani
- Officieel Amadeus MW.
- Ruin
- 10 lentes jong
- 1,72
- M/Z dressuur (overigens heb ik dat nog niet voor elkaar bij hem hoor :) Ik ben flink aan het oefenen maar alles met geduld! we moeten nog een beetje aan elkaar wennen)
- Gaat na het liggen/rollen altijd eerst even zitten
- Goud karakter
- Echte knuffelbeer
- Papa is Trento B

Inmiddels is Armani al ongeveer 4 maandjes bij mij en ik geniet nog elke dag van hem! Toen ik mijn eerste paardje kocht kwam er een droom voor me uit, maar ik kan wel zeggen dat deze droom nog een keer voor me uitgekomen is! Met armani voel ik mij nog steeds het gelukkigste meisje! zeker als we kijken hoeveel we in zo een korte tijd al bereikt hebben samen! Armani en ik leren elkaar al steeds beter kennen en alles gaat steeds beter! Uiteraard zijn er nog zat dingen waar ik in kan verbeteren en dit ben ik dan ook aan het leren, ik probeer elke week een uurtje prive les te krijgen en merk dat we hierdoor steeds meer groeien!
Voor nu heb ik even genoeg gekletst!

Meet armani!!:

1. Dit was tijdens de eerste keer kijken
Afbeelding

2. Dit was tijdens de tweede keer kijken, tijdens het rijden was hij erg aan het draken en waren er ook nog eens gekke mannetjes op de kas aan het werk, maar dit heeft mij er gelukkig niet van weerhouden om hem te kopen!
Afbeelding

3. Jaaaaaaa de dag dat ik hem op ging halen!!! <3 <3 nog even in zijn oude stalletje wachten tot hij met mij mee mocht!
Afbeelding

4. Eenmaal op zijn nieuwe plek aangekomen moest hij natuurlijk even laten zien wat hij in zijn mars had!
Afbeelding

5. Maar hij moest ook even lekker rollen! meneer voelde zich gelijk op zijn gemak!
Afbeelding

6. Na een paar weekjes vonden we het ook wel eens tijd om eens lekker een buitenritje met meneer te maken. Ondanks dat er geen ander paard bij was deed hij dit super braaf en hebben we enorm genoten!
Afbeelding

7. Omdat meneer alles zo onwijs braaf deed hebben we ook geprobeerd een keer een sprongetje te maken. De vorige eigenaar had verteld dat hij dit als afwisseling erg leuk vond. Beide zijn we niet echt een spring talent maar inderdaad voor de afwisseling was het super leuk!
Afbeelding

8. In de eerste week van de zomervakantie ging ik als leiding mee op kamp met de manege. Na een tijdje getwijfeld te hebben had ik toch besloten Armani ook mee te nemen. De twijfels kwamen van het feit dat ik meneer toen nog maar zn 2-3 maandjes had. Maar gelukkig heb ik besloten het wel te doen, wat hebben wij een heerlijke week gehad en wat heeft Armani genoten!
Afbeelding

9. Ook heeft meneer op kamp zijn angst voor water overwonnen, het heeft ongeveer 10 tot 15 minuten geduurd voor hij alleen nog maar met zijn hoefjes het water in ging, wat was ik toen al trots maar met geduld hebben we uiteindelijk bereikt dat meneer bijna tot zn buik in het water stond, en de dagen hierna vond hij het water zo heerlijk en liep meneer er in 1 keer in.! Zo blijkt maar weer dat geduld je overal brengt!
Afbeelding

10. Inmiddels zijn we alweer was meer gegroeid en gewend aan elkaar, we zijn er nog lang niet maar met stapjes worden we steeds meer een team! Wat ben ik trots!
Afbeelding

11. Een paar weekjes geleden heeft een lief meisje van de manege wat foto's van mij en armani gemaakt! deze wil ik vooral even met jullie delen, want wat ben ik blij met deze plaatjes! Om gelijk maar te beginnen met mijn favoriet! <3
Afbeelding

12. <3 <3
Afbeelding

13. Hmm wie ruikt daar zo lekker?
Afbeelding

14. Mijn pracht paardje! <3
Afbeelding

15. En zo gaat Armani dus even zitten voor hij weer op staat Gek beestje <3
Afbeelding

Bedankt voor het kijken naar ons eerste topic samen! Ik hoop dat jullie het net zo leuk
vinden als ik Armani vind, ik denk dat er nog een hoop topics zullen volgen!
Een leuke of lieve reactie kunnen wij erg waarderen!

ps. sorry voor de vele tekst, maar door mijn enthousiasme bleef ik maar typen! :')

:wave: :wave:
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 16-08-15 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

gett

Re: For the second time, my dream came true! ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 21:07

Vind de Lap tekst geen probleem, je klinkt erg happy en zo ziet het er ook uit!

Wat een groot knap paard!

- Ulkje H (Bartele 472 X Fetse 349) B+15 drachtig v.Alwin 469
- Willy B (Rindert 406 X Aan 416)
- Dryske (Date 477 X Piter 312)
- Geeske G (Wobke 403 X Tetse 394) B+16 L1+17 L2+5 Verkocht

Aidenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 21:10

de lap tekst was juist er leuk om te lezen :) volgens mij ben je helemaal in de wolken met je paardje :)

How to nurture a flame, and raise it to a blaze

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 08:34

Super leuk topic Renee!
Het ziet er super uit, hou dit lekker vol, jullie zijn topper! :D

Max, Ufana, Yellow <3
Max: B+11 L1+10 L2+12 M1+0

brokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 08:35

super leuk jullie 2!!

Xreneee

Re: For the second time, my dream came true!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-15 20:42

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!!! :)

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 10:19

Superleuk topic!
En wat een prachtig paard <3

Let it goooooo - prinses Elsa

Manieki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 09:25

Wat leuk, een eigen topic voor het meest leuke, knappe, geweldige en liefste paard ter wereld! :D :D :D Hij heeft een super baasje gekregen, en zoals ik 'm in zijn oor heb gefluisterd bij de verkoop, zorgt hij nu net zo goed voor jou als dat hij dat voor mij heeft gedaan al die jaren *\o/*

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-15 18:22

Dankjee wel tien!

En Mandy zoals ik al een keer gezegd heb je hebt nooit teveel gezegd je hebt mij echt het beste paard wat ik me kon wensen gegeven! En voor mij zorgen doet hij zeker!

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:28

Wat een geluk om zo'n toppertje te vinden en jullie passen zo te zien erg goed bijelkaar...
Knapperd om te zien en wens jullie erg veel plezier en geluk samen!

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie