Het is alweer een tijd geleden dat ik een topic heb gemaakt met mijn knappe paardje Wietse.
Maar aangezien ik een tijdje geleden een fotoshoot heb gehad met mijn topper, vind ik het wel weer een topic waard.
Helaas ben ik niet z'n held in topics bouwen maar we maken er maar het beste van!

Wietse is een Friese ruin van 7 jaar oud en is van mij en goed vriendinnetje Beau (boottjv hier op bokt)
Omdat wij met pijn in ons hart hebben besloten om Wietse te verkopen, vond ik het een goede reden om nog een fotoshoot met hem te doen, voordat hij weg zou zijn.
Doordat dit waarschijnlijk de laatste fotoshoot zou zijn met Wietse wilde ik er wel wat bijzonders van maken, toen kwam Beau met het idee om in een trouwjurk te gaan.
Na lang getwijfeld te hebben vond ik dit eigenlijk ook wel een heel gaaf idee en heb ik het gewoon gedaan.
Ik ben onwijs blij met het resultaat en heb er zeker geen spijt van!!
Laten we maar gewoon beginnen met de foto's ik hoop dat jullie net zo genieten als ik!

De foto's zijn gemaakt door Sylvana de bruin http://www.sylvanadebruinfotografie.nl en hier ben ik haar nog steeds heel dankbaar voor.
ps. ik hoef geen commentaar op cap en blote voeten
okeee hier komen ze dan
1.

2.

even een fijn onderonsje!

3.

4.

White sky

5.

6.

Mijn Grootste favoriet van deze fotoshoot!

Ondanks dat ik het effect met de trouwjurk heel leuk vond, wilde ik eigenlijk ook nog wel foto's met "normale" kleren.
Misschien een iets minder leuk effect dan de jurk, maar vind ook deze zeker het delen met jullie waard!
7.

Portretje

8.

9.

mijn maatje!

10.

11.

Aangezien Wietse het altijd heel leuk vind om in het water te spelen, konden die foto's natuurlijk ook niet ontbreken

12.

13.

14.

Pretbek

Ik hoop dat jullie net zo van de foto's hebben genoten als ik nog steeds doe!

een reactie zouden wij natuurlijk erg leuk vinden!