Ik plaats niet vaak een topic over mij en mijn paard, maar ik vind het altijd wel leuk om aan het eind van het jaar een overzicht te maken.
Hierbij ons overzicht van 2014.
Over Mata Hari: ze is een KWPN merrie van 22 jaar. Ik heb haar iets langer dan 8 jaar.
Wij rijden recreatief en zijn vaak in het bos te vinden. Mata wordt helemaal gelukkig was bos, bospaden en mij plagen met laaghangende takken.
Mata Hari kreeg ik ter 'vervanging' van mijn pony Dabber. Dabber werd afgekeurd en mocht niet meer als rijpony door het leven. Wel was ze nog 5 jaar lang het beste maatje van Mata Hari.
Sinds het overlijden van Dabber, is de band tussen mij en Mata alleen meer sterker geworden. Een maand na het overlijden heb ik Fjordenruin Ziggy aangeschaft, die ik dit jaar helaas heb moeten verkopen.
Samen beleven we vele mooie momenten. We maken vele mooie buitenritten. We hebben hele leuke medebokkers en boktpaarden ontmoet.
Ik ben zo blij dat deze dame in mijn leven gekomen is. Ik hoop dat ze nog lang kan blijven. Elke dag geniet ik weer van haar vrolijke koppie en haar liefdevolle karakter

Genoeg geklets, hier het overzicht van mij en Mata in 2014:
Maart:
Lekker chillen met Fjordenmaatje Ziggy. Hem heb ik helaas moeten verkopen.

Mei:
Fotomeeting Sahara.

Juni:
Eper paardenvierdaagse met Dineke en Tenesee, Joyce en Sparky en Ilona en 'good old' Ido

Juli:
Logeren op Klein Oever.
hereniging met Fjordenmaatje Ziggy

Kiekeboe!

Ritje door de Zwarte Dennen, Staphorst.

IJsje onderweg naar huis.

Dit is in het bos vaak ons uitzicht. Schotse Hooglanders.

Augustus/september
Het eerste buitenritje met bokker auraenguus

Dit jaar veel ritjes gemaakt met bokker Macha6

Oktober:
Af en toe lekker spatteren in het meer.

Weekend Epe met de dames van de vierdaagse. Mata was tijdens de vierdaagse helemaal geobsedeerd door de schimmel. Ze was heel blij haar weer te zien, helaas is de vriendschap niet wederzijds.

November:
Ritje met bokker Nobje

December:
Ochtenden met mooie zonsopgangen

Bedankt voor het lezen en bekijken van het overzicht.
Ik hoop dat 2015 weer zo'n topjaar met veel buitenritten en ontmoetingen mag worden!

Groetjes Simone