Even voorstellen: Eto D !

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ZarcoTje

Even voorstellen: Eto D !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:17

Ondertussen heb ik deze knappe man al 4 maanden en wil hem graag aan bokt voorstellen :)
Eerder dit jaar kreeg ik het verschrikkelijk teleurstellende nieuws dat het hoogst waarschijnlijk einde verhaal was met de dressuurcarrière van mijn merrie door een cyste in het straalbeen waardoor zij op de ergste momenten kreupel liep, andere momenten gewoon onregelmatig. Ondertussen staat zij al even stil en kan ze nog prima dienen als recreatiepaard, maar helaas geen wedstrijdsport niet meer, ze loopt nu al een tijdje weer zuiver, dus een pijnvrij leven op de weide !
Mijn vader stelde voor om rustig op zoek te gaan naar een nieuw paard, een 'opvolger' voor mijn merrie (zij is een leerpaard voor mij geweest). Zodus gingen we op zoek naar een nieuw paard, we zijn voornamelijk in nederland gaan kijken en daar heb ik Eto dan ook gevonden, tijdens het proefrijden voelde het al goed, klinisch en röntgen gekeurd en goedgekeurd door onze eigen DA :D

Even een kort profiel:
Eto D
Tuschinski x Contango
4 jaar
1m67/68 schat ik hem nu (bij de advertentie stond 1m65-1m68, als hij volgroeid is zal hij waarschijnlijk tegen de 1m70 aanzitten

Hij krijgt dit jaar nog de tijd voor te groeien en te ontwikkelen, omdat ik op kamers zit kan ik hem ook maar 1/2x per week rijden (daarmee is het ook nog geen brok spieren natuurlijk), dit is telkens max een half uur en licht werk, puur de basis ! Volgend jaar zijn we van plan om vol aan de bak te gaan en het toekomstplan is om hem uiteindelijk op dressuurwedstrijden te starten.

Genoeg gepraat, hier zijn de foto's !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Foto van toen hij er pas was:
Afbeelding

En nog even een plaatje onder het zadel:
Afbeelding

- The essential joy of being with horses is that it brings us in contact with the rare elements of grace, beauty, spirit, and fire. -

DaniiM

Re: Even voorstellen: Eto D !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 22:23

Eto <3 Echt een mooi paard Lies !

~~ Monita, a dream come true ~~

Mandarijn

Re: Even voorstellen: Eto D !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 14:57

Wat een leuk paard Lies!
Dat blauwe hoofdstel staat 'm goed. :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie