Mijn droom is uitgekomen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Re: Mijn droom is uitgekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 18:13

Blijkbaar is Yanna een heel bekende merrie in sommige (dravers?)kringen...

't Is inderdaad een schoonheid met een heel alert koppie... maar het allerleukste om te zien is het overduidelijke plezier dat TS en Yanna samen beleven.... ik wens de combinatie dan ook voor nu en voor de toekomstdromen (endurance?) alle goeds, geluk en voorspoed....!

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: Mijn droom is uitgekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:11

Mijn ouders hebben haar als jaarling gekocht, er mee gekoerst en een veulen gefokt (zie profiel), en dat werd wel gevolgd door de draverdinnetjes op bokt ;) toen door een dinnetje gekocht als rjjpaard, die ook wat mensen kent en zo heb je een Bekend Paard :+

Set_Elkol
Berichten: 14849
Geregistreerd: 06-06-06

Re: Mijn droom is uitgekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:13

Ja klopt ik wilde net zeggen, vooral connecties via de oude baasjes! :D

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 00:10

Zo te lezen is Yanna inderdaad in de draver kringen hier op Bokt wel bekend, leuk! :D

@Cynthia; ben gewoon morgen helemaal niet op stal :wow: ga een dagje op stap met vriendlief. Jeanine doet Yanna voor mij :+

@Tamtaartje en eclair98; Dankje!

@Muurp; Leuk dan heb ik je misschien zelfs al wel een keer gezien, ik ben groom voor een vriendin van mij :-) Misschien tot volgend jaar!

@xDENISEEE_ en lolove; Dankje! Ik ben inderdaad ook helemaal verliefd vind haar ook zooo mooi! :+:

@Sok; Hallo! :wave: Kom je haar toch gewoon in Rotterdam knuffelen! :D Heb nog geen plannen voor volgend jaar. Ik ga het rijden rustig oppakken en dan kijken we wel volgend seizoen wanneer we klaar zijn om een kennismakingsklasse te gaan rijden.

@yenopi; Is inderdaad heerlijk om allebei de meiden samen te hebben staan. Stond daarnet te genieten toen ze samen in bak aan het spelen waren :)

@ilsexxx; ja het is echt een glimworm hihi

@ set_elkol; Jij kent Yanna ook leuk :D Even in je profiel gespiekt. Jij hebt ook een mooie dame staan zeg! Ben benieuwd naar haar veulentje volgend jaar! Leuke combi :) Saraby, de schimmel, is ook een arabiertje, al in de 20 maar still going strong! Eigenlijk verdiend zij ook wel een topic na 10 jaar :) Hoewel mevrouw niet altijd fotogeniek is (heel vaak ogen dicht :D)

@ terpentijn; Ja Yanna is bekender dan ik dacht :D Dankjewel! Vind het echt zo leuk dat jullie aan de foto's kunnen zien hoe ik van Yanna geniet! En hopelijk gaan we veel plezier in de endurance beleven!

@WendyBZ hihi ik heb gewoon een Bekend Bokt Paard, leuk :+

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 00:14

Wat heb jij een plaatje gekocht hoor, veel plezier ermee!