Ponyopvang Second Chance ITP.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Destra_12
Berichten: 5
Geregistreerd: 11-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 22:00

gohya schreef:
Ja Beauty is een zwarte merrie,een draver.
Ze heeft ooit op een manege gestaan die falliët is gegaan,en vanuit daar verkocht naar mensen die haar zo verwaarloosd hadden.


o wat toevallig!weet je toevallig welke manege? ik ken een pony die echt 2 druppels water is met beauty en ook van een manege ging die failliet ging....alleen voor zover ik weet was dat een ruin :')


gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-13 22:10

sasja ja ik ken Joe nog wel,pittig paardje was dat.
Ja ik heb jou toen ingelicht,het meisje zorgde helemaal niet zo goed voor Joey.Het was voor mij helemaal de druppel toen Joey uit een tuin was ontsnapt waar ze op bezoek was,en Joey in zijn eentje terug galopeerde naar mijn weiland.Je moet daar eerst het spoor over,en toen Joey er aan kwam gingen net de bomen dicht.Een mevr.die daar toevallig ook stond heeft Joey toen vast gepakt! Ik geef iedereen een 2de kans,ook mensen,maar dat ging me te ver.Fijn dat Joey weer heerlijk thuis is.
Ik heb nog ergens een foto van Joey op mijn p.c. staan,zal hem morgen eens zoeken.

Destra_12 Ik geloof dat die manege de Dollard ofso heette.De Beauty op de foto is echt een merrie.

FB Groep Second Chance.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-13 11:40

Het gaat goed met Happy,nu alweer 4 dagen bij mij.
Afbeelding

Helaas wel wat wondjes,de rangorde word nu duidelijk gemaakt aan hem.
Afbeelding

FB Groep Second Chance.

sasja0705
Berichten: 1927
Geregistreerd: 03-08-10

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 11:51

Ja, t was echt n drama... en als ik haar belde hierover, kreeg ik van alles aan mijn hoofd...Gelukkig kon ik n vriend met trailer ritselen. .. had ook nog n naspel... heb maanden geprobeerd om de rest van mijn spullen terug te krijgen, nope dus... maar blij dat ie weer thuis is :-) en nog eens bedankt, dat je mij opgezocht en ingelicht hebt... ik kreeg namelijk alleen maar mooie verhalen. ..

nadiaxnordal
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 12:27

Jeeetje! gaaf hoor! Geweldig dat je dit doet... Laatste is echt een mooi paardje! _/-\o_

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-13 14:13

Jeetje Sasja,heb jij niet eens je spullen terug gehad? ow dat had je toen tegen mij moeten zeggen! ik weet zeker dat je dan álles terug had gekregen van haar.Ik zie haar soms nog wel eens,dan zal ik haar daar eens over aanspreken! ik ga me best voor je doen.

FB Groep Second Chance.

50plusser

Berichten: 253
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:45

@ gohya, ik heb voor een aantal jaartjes terug happy ook een poosje opgevangen dat de eigenaresse met spoed een ander onderkomen zocht. happy is NIET geschikt op aangespannen te lopen .

Blij met ijzers vrij! Niet omdat het moet.... Maar omdat het kan !!!!! :-)

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-13 19:53

@hempy
Ik heb een en ander gehoord over Naldo [zijn echte naam] en hij zal ook nooit voor een kar meer lopen.
Hij hoeft sowieso nooit meer echt te werken.
Miss. weet jij nog meer wat ik niet weet over hem? zou je mij miss. willen PBen over wat jij over hem weet?Hoe meer ik weet,hoe beter ik heb op de juiste plek kan herplaatsen.

FB Groep Second Chance.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 07:17

Wat mooi om te zien hoe de paarden bij jou opknappen! Je doet heel goed werk.

Ik hoop dat Happy snel weer happy is!

50plusser

Berichten: 253
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:43

staat naldo [ happy ] bij het hertenkamp in ermelo?

Blij met ijzers vrij! Niet omdat het moet.... Maar omdat het kan !!!!! :-)

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 11:52

hempy schreef:
staat naldo [ happy ] bij het hertenkamp in ermelo?

Daar staat hij ja! Bij Fyanne en Congo

She believed she could, so she did.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 11:56

hempy schreef:
staat naldo [ happy ] bij het hertenkamp in ermelo?


Het is niet bij het Hertenkamp bij de Varenlaan/Floraweg hoor,maar daar bij Veldwijk,bij het station.

FB Groep Second Chance.

50plusser

Berichten: 253
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:50

dat hertenkamp bij veldwijk had ik in gedachten. hoort dat land ook bij veldwijk?

Blij met ijzers vrij! Niet omdat het moet.... Maar omdat het kan !!!!! :-)

Otti1977

Berichten: 3038
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:56

Hoi,leuk brammetje heb bij jou gestaan, heb jij enig idee waar die nu staat?
ik vind het erg leuk om te zien wat er van hem is geworden.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 15:23

Dat weiland hoort idd. ook bij Veldwijk,ik huur dat van ze.
Ja Brammetje! hij is toen naar John gegaan,maar die heeft hem ook niet meer.Ik kan wel vragen waar Bram heen is gegaan,ik heb nog contact met John en zie hem wel eens.

FB Groep Second Chance.

Linnie050

Berichten: 11779
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:38

hempy schreef:
dat hertenkamp bij veldwijk had ik in gedachten. hoort dat land ook bij veldwijk?



Hempy bedoel je niet het hertenkamp op sheerenloo?
Of hebben ze er ook 1 op veldwijk?

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 15:40

Veldwijk heeft idd. geen Hertenkamp [meer],voorheen liepen er idd. ook Herten.Dus ik denk dat ze toch wel juist zit bij Veldwijk.

FB Groep Second Chance.

nedermeijer
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-08-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:34

Super goed werk, zo zouden er meer mensen moeten zijn! Ik kom er vaak langs en je ziet de paarden inderdaad echt opknappen, heel mooi om te zien. Ben alleen wel een paar keer flink lastiggevallen door mensen die bezig waren bij deze paarden (nu weet ik natuurlijk niet of dit verzorgers waren, of wat dan ook), maar zo ken ik meerdere verhalen van mensen. Ik ben een keer echt verrot gescholden en zijn er middelvingers naar me opgestoken.. Neemt niet weg dat deze stichting ontzettend goed werk doet en dat het echt geweldig is dat er mensen zijn die dit soort belangrijke taken op zich nemen!!

Life is but a dream.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 19:47

nedermeijer schreef:
Super goed werk, zo zouden er meer mensen moeten zijn! Ik kom er vaak langs en je ziet de paarden inderdaad echt opknappen, heel mooi om te zien. Ben alleen wel een paar keer flink lastiggevallen door mensen die bezig waren bij deze paarden (nu weet ik natuurlijk niet of dit verzorgers waren, of wat dan ook), maar zo ken ik meerdere verhalen van mensen. Ik ben een keer echt verrot gescholden en zijn er middelvingers naar me opgestoken.. Neemt niet weg dat deze stichting ontzettend goed werk doet en dat het echt geweldig is dat er mensen zijn die dit soort belangrijke taken op zich nemen!!

Mensen op de wei? Zou ik mogen weten wanneer dit was? Nienke en ik kunnen het niet zijn (durven wij niet)

She believed she could, so she did.

nedermeijer
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-08-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:02

Ja, inderdaad mensen op de wei. Het ergste voorval was ongeveer een jaar geleden. Maar ik weet bijvoorbeeld van mijn vader die er vaak langs komt met mijn zusje (op haar pony, omdat dat de rustigste route is naar het bos) dat er regelmatig rare dingen naar hem geschreeuwd wordt. Het ging om relatief jonge meisjes van ik gok een jaar of 15, 16. Ik neem het jullie ook helemaal niet kwalijk, kan me niet voorstellen dat mensen die zo goed werk doen zo een grote mond zouden hebben, daarom dacht ik al dat jullie er niets mee te maken hadden.

Life is but a dream.

mara168

Berichten: 1014
Geregistreerd: 30-11-11
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:14

nedermeijer schreef:
Ja, inderdaad mensen op de wei. Het ergste voorval was ongeveer een jaar geleden. Maar ik weet bijvoorbeeld van mijn vader die er vaak langs komt met mijn zusje (op haar pony, omdat dat de rustigste route is naar het bos) dat er regelmatig rare dingen naar hem geschreeuwd wordt. Het ging om relatief jonge meisjes van ik gok een jaar of 15, 16. Ik neem het jullie ook helemaal niet kwalijk, kan me niet voorstellen dat mensen die zo goed werk doen zo een grote mond zouden hebben, daarom dacht ik al dat jullie er niets mee te maken hadden.

Ik heb hier een meisje over horen praten! Ook iemand die bij ons op een paard zat en naar haar ging schreeuwen. Dit is een jaar geleden inderdaad.
Het zou wel iemand kunnen zijn die ik ken. Weet je misschien of ze blond haar had? Krullend of stijl haar?

She believed she could, so she did.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 21:25

Ow ik weet ook al wie dat geweest moet zijn! die heb ik al een poosje terug weg gestuurd.
Die deed vaker zo aso tegen mensen die langs kwamen enzo,zulke verzorgsters wil ik niet hebben bij de ppaarden.En de verhalen die jij [nedermeijer] nog meer gehoord hebt,die zullen ook zeker wel kloppen.En dat moet om hetzelfde meisje gaan denk ik.

nedermeijer zou je mij een PB willen sturen over de verhalen? ik zou er erg blij mee zijn.

FB Groep Second Chance.

nedermeijer
Berichten: 9
Geregistreerd: 18-08-12
Woonplaats: Den Haag

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:35

Geen probleem, komt eraan. Top initiatief verder hoor!!

Life is but a dream.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-13 21:38

Dank je wel!

FB Groep Second Chance.

Otti1977

Berichten: 3038
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Ponyopvang Second Chance ITP.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 00:03

zou je het aan john willen vragen. Weet dat die naar zwolle verkocht is. Verder weet ik niets.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, Omany, OmgiliBot, Pova, xAnthea en 35 bezoekers