Tips vor mensen die collages willen maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Tips vor mensen die collages willen maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:08

nou ik kijk regelmatig in het kerstkaarten topic , collage topic , en creatief met foto topic

goh wat veel vragen van mensen die het niet snappen en ik heb al vaak genoeg de sites in het topic gezet alleen dan is er al weer een nieuw topic omdat het een te lang topic is!

nou eerst zou ik even zeggen waar je dit kan downloaden , www.jasc.nl voor paint shop pro , downloads , en dan geloof ik international , photoshop weet ik niet precies , maar dan moet je ff naar www.downloads.com gaan n daar ff Adobe Photshop zoeken

meer progs zijn te vinden , op www.leejoo.nl (gratis vor je site-->grafische progamma's)

voor mensen die meer web-layouts etc. etc. raad ik photoshop aan en voor de andere mensen die het echt voor collages doen raad ik paint shop pro (7.0) ik zelf heb photoshop maar werk van mijn 9e met paint shop pro (proef versie is om en ik heb het nog een hele tijd weten te rekken door de comp. om de 60 dagen te formateren zodat ik hem weer opnieuw kan downloaden Clown )

en dan heb je het , dan snap ik dat je er geen bal van begrijpt had ik eerst ook , vandaar deze sites die ik geef

Paint shop pro
www.bezigebij.com , ik hier alles geleerd , toen ik 9 was , dus lijkt mij vrij duidelijk dat het zeer eenvoudig is uitgelegd
http://www.jackybeertje.com/ ken ik niet zo goed alleen de voorbeelden zijn mooi en er staan veel dingen op!
http://www.omasjanie.com/lessen.htm speciaal voor kinderen , erg basic , maar ja je hebt een beginnetje


Photoshop
www.jacqieline.com , wel leuk zijn ook andere dingen voor je site te vinden d lessen zijn door leden toegevoegd en niet door de webmaster zelf! ik gebruik deze site vaak en ik heb maar een maandje photoshop , en het lukt (Mede dankzij deze site) me best wel goed
http://www.jasmania.nl/ is wel aardig , leert o.a bij tips goed uitknippen , en de achtergrond weghalen
http://www.jproductions.nl/index.php?p=lessen/3 ziet wel goed uit
www.webfanaat.nl

hoop dat jullie er wat aan hebben heb ook een hoop gedaan om deze sites te vinden dus heb er a.u.b wat aan , als je zelf nog sites weet voeg ze toe!!! zeg ook wat je vind en wat je er aan heb , ook kan je me altijd iets vragen als je iets graag wilt of iets niet snapt mischien kan ik je helpen!!!!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:15

ik ga het proberen Haha!

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:15

er staat aleen maar paint shop pro 8.1

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:19

sorry blond ??

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:23

handig ja die tips Scheve mond ik denk alleen niet dat het hier mag!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:24

als het goed is moet het lukken

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:31

euhm... is al dat downloaden gratis, en zou je het evt. op Kazaa kunen vinden?

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:43

AHUM. Je vind je zelf wel heel slim he ? Maar weet je, je moet de regels van ITP eens even doorlezen; dan zie je dat dit topic niet mag. Als je een topic bij ITP opent moet je er een foto plaatsen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:47

Leuk dat je deze tip geeft.
Maar wellicht had je dit beter in de topics kunnen doen die je hierboven zelf al aangeeft.
Vandaar ook een slotje op dit onderwerp.