Ziet hier... een paar paarden ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:04

de hoefjes bij de 2e rolfoto.. echt lief joh Lachen

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 20:25

Mooie paarden. Ik heb er een paar zien lopen en daar kan ik echt uren naar kijken. Je zou maar zulke mooie paarden hebben en er zo goed op kunnen rijden. Ik heb Karen een paar keer zien rijden en daar wordt je echt jaloers van. Je hebt maar geluk dat je de kans krijgt om op die fokmerrie te gaan rijden. Welke is het? Dan kom ik binnenkort een keer kijken! Krijg je dan ook les van Karen? Daar leer je vast heel veel van.
Nou ik ben erg blij met mijn eigen pony hoor! Die zou ik niet willen inruilen! Haha!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 15:24

AnnemiekvM schreef:
Mooie paarden. Ik heb er een paar zien lopen en daar kan ik echt uren naar kijken. Je zou maar zulke mooie paarden hebben en er zo goed op kunnen rijden. Ik heb Karen een paar keer zien rijden en daar wordt je echt jaloers van. Je hebt maar geluk dat je de kans krijgt om op die fokmerrie te gaan rijden. Welke is het? Dan kom ik binnenkort een keer kijken! Krijg je dan ook les van Karen? Daar leer je vast heel veel van.
Nou ik ben erg blij met mijn eigen pony hoor! Die zou ik niet willen inruilen! Haha!


De fokmerrie staat niet op de foto, komt nog wel Lachen het paard heet Pilotte, misschien wel eens van gehoord Verward en ik weet niet of ik les ga krijgen van Karen, ik weet wel dat ik les ga krijgen van een goede vriendin die bij Karen lest Lachen Dat dus sowieso