Fleur, mijn meisje.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maximexfleur

Berichten: 882
Geregistreerd: 12-11-11
Woonplaats: Aalsmeer

Fleur, mijn meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-12 19:57

Fleur , mijn knappe verzorgpony.

Vroeger toen ik nog op de manege reed, zat er een meisje bij mij in de les, ik vond haar heel aardig en we werden vriendinnen. Zij had een soort eigen pony, Fleur. De eigenaresse van Fleur was haar vriendin en ze mocht er alles mee doen, een soort verzorgpony dus. Op een dag vroeg ze mij mee naar die pony, heel leuk vond ik dat! Later vroeg ze me nog een paar keer mee en ben ik nog een paar keer mee geweest. Toen ik op hyves keek ( Ja toen was hyves nog helemaal cool :+ ) zag ik dat de eigenaresse een echte verzorgster zocht en dat wilde mijn vriendin niet. Ik reageerde daar op , dat ik dat wel wilde. Na lang 'krabbelen' ging ik mee naar Fleur en zou zij mij alles gaan uitleggen, ik vond de eigenaresse heel erg aardig. Nou na een paar keer meegaan en uitleg gekregen te hebben had ik dus een verzorgpony. Fleur was een kleine pony van 1.27 en 11 jaartjes jong. Iets meer dan een jaar heb ik veel plezier gehad met Fleur en de eigenaresse Nina. Nina werd mijn beste vriendin (en is ze nu nog steeds) en ik ging vaak mee, ook al was het niet mijn dag. De laatste maanden hadden we het er al over dat ze wel een keer verkocht moest worden omdat ze zo klein is. We hebben veel ideeën verzonnen zodat ze kon blijven maar omdat ze nog zo jong en fit is, zou dat eigenlijk heel zielig zijn geweest. En dus werd ze 2 April 2011 verkocht naar België :( De laatste dag met mijn kleine knappe ponytje. Ik ben een tijdje niet meer naar stal geweest, ik hoefde het gewoon niet. Ik was echt zo verdrietig. ;( Ik weet dat we de juiste keuze hebben gemaakt, het is beter voor haar. De nieuwe eigenaren waren heel aardig en we mailden met ze enzo, Nina was nog een keer langs geweest bij Fleur. :) Maar een paar maanden reageren ze al niet, dus wij gebeld met mensen die hun kennen, de vrouw en de kinderen zijn weggegaan met een surinaamse man naar Nederland en de man die ze had zit in de gevangenis. Ze hadden 3 paarden die op de manege stonden, maar betaalden de manege kosten niet, dus de manege heeft de pony's verkocht. We weten nu niet precies waar Fleurtje is, maar we weten wel dat ze bij iemand is en niet in de lessen van een manege loopt. We zijn nu aan het uitzoeken waar ze precies is en als ze het dan niet goed heeft, kopen we haar gewoon weer terug en zoeken we een nieuw lief baasje voor haar. Ik hoop dat we haar vinden en dat ze het goed heeft!

Nu wat foto's van Fleur:
Afbeelding
1. Heb je iets ? :9
Afbeelding
2. Ze kon altijd heel mooi appeltjes eten :+
Afbeelding
3. knuffeltijd <3
Afbeelding
4. Ook weer even serieus :)
Afbeelding
5. Fleur onderweg naar haar nieuwe huisje ;(
Afbeelding
6. In haar nieuwe stalletje.

Bedankt voor het lezen , het zou leuk zijn als je ook een reactie achterlaat :j

Manon_vdv

Berichten: 3170
Geregistreerd: 14-02-12
Woonplaats: Amstelveen - Maastricht

Re: Fleur , mijn meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 19:59

Lieve fleurtje! <3 :+:

AngieJ

Berichten: 1684
Geregistreerd: 01-10-11
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Fleur, mijn meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:02

leuke foto's :D

Jolijnn

Berichten: 3859
Geregistreerd: 30-01-11
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:04

Ach lieve fleur :+:
Wat jammer dat ze verkocht is

rhanasasja

Berichten: 931
Geregistreerd: 25-02-10
Woonplaats: Ergens in Brabant

Re: Fleur, mijn meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-12 20:22

Ik hoop dat je haar nog vind, wat een lief koppie heeft ze :)

Anoniem

Re: Fleur, mijn meisje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-12 22:09

Hoop dat je haar nog tegenkomt! :)