super dagje met armani

Moderators: Lous, RianneH, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

DemiCruijff

super dagje met armani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 12:18

Gisteren ben ik naar een vriendin geweest en we zijn samen naar haar pony gegaan. Eerst gingen we het bos in zwemmen, wat echt heel leuk was! Toen we eenmaal terug waren zijn we naar de snackbar geweest en bij haar thuis gezeten. 's Avonds zijn we weer naar armani geweest en gingen zonder zadel en hoofdstel rijden en ook springen, was echt onwijs gaaf! En er zijn hele leuke foto's! Ook kan armani op commando steigeren.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

:wave:
Laatst bijgewerkt door DemiCruijff op 23-08-12 12:51, in het totaal 5 keer bewerkt

Ymor

Re: super dagje met armani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:30

Leuke foto's!!! Bij het steigeren kan je je beter vasthouden aan de manen. Nu trek je namelijk heel hard in de mond

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:31

Of een touw om de hals.

Ziet er wel lekker uit!

DemiCruijff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 12:52

Ymor schreef:
Leuke foto's!!! Bij het steigeren kan je je beter vasthouden aan de manen. Nu trek je namelijk heel hard in de mond

Dankjewel! Ja, dat weet ik was ook de eerste x dat ik op een steigernd paard zat, en het commando is onderbeen naar achter leggen en teugels goed op maat, dus kon niet nog snel aan de manen grijpen. ;)

Jessy_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 13:38

DemiCruijff schreef:
Ymor schreef:

Dankjewel! Ja, dat weet ik was ook de eerste x dat ik op een steigernd paard zat, en het commando is onderbeen naar achter leggen en teugels goed op maat, dus kon niet nog snel aan de manen grijpen. ;)

eng commando om te steigeren.... zo wordt achterwaarts ook gevraagd. en ik ben ook niet zo weg van je zelfgemaakte hindernis. wat als hij het aantikt?
maar het is een leuke pony, veel plezier met hem

DemiCruijff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 13:45

eng commando om te steigeren.... zo wordt achterwaarts ook gevraagd. en ik ben ook niet zo weg van je zelfgemaakte hindernis. wat als hij het aantikt?
maar het is een leuke pony, veel plezier met hem[/quote]

Dit is ook niet mijn pony, dus dit heb ik niet geleerd ofzo. Zo vragen heel veel mensen het steigeren. Een zelfgemaakte hindernis kan gaan kwaad. Hij tikte het ook een x aan en die balk viel er gewoon vanaf. ;)

Jessy_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 14:11

DemiCruijff schreef:
maar het is een leuke pony, veel plezier met hem

Dit is ook niet mijn pony, dus dit heb ik niet geleerd ofzo. Zo vragen heel veel mensen het steigeren. Een zelfgemaakte hindernis kan gaan kwaad. Hij tikte het ook een x aan en die balk viel er gewoon vanaf. ;)[/quote]

Oke, nee natuurlijk zijn zelfgemaakte hindernissen niet slecht. Maar de balk lag zo ver in het hek op bepaalde foto's

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:01

ohh er staan nu ineens meer foto's. Ik vind het inderdaad ook een raar commando.. heb er niet zo veel verstand van maar ik kan me voorstellen dat je een keer perongeluk je onderbeen naar achteren legt en dan begint dat paard ineens te steigeren.

Die foto's zonder zadel zien er ontspannen uit! Verder ben ik eigenlijk nooit fan van zonder zadel springen omdat je zo hard op de rug klapt.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

DemiCruijff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-12 16:50

Ymor schreef:
ohh er staan nu ineens meer foto's. Ik vind het inderdaad ook een raar commando.. heb er niet zo veel verstand van maar ik kan me voorstellen dat je een keer perongeluk je onderbeen naar achteren legt en dan begint dat paard ineens te steigeren.

Die foto's zonder zadel zien er ontspannen uit! Verder ben ik eigenlijk nooit fan van zonder zadel springen omdat je zo hard op de rug klapt.

Deze pony zit zo lekker dat je niet op ze rug neer klapt!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:59

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten