Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 21:08

Hallo allemaal, hierbij even wat foto's van mij.. Kit! Het is al een poos geleden dat ik me hier kwam showen. Dat had helaas een trieste reden |( maar ik ben inmiddels verhuisd naar een plek waar ik regelmatig ging logeren. En weet je wat leuk is??? Ik mag blijven! MOest er wel even mijn best voor doen, want mijn nieuwe baasje dacht niet dat ze ooit op me zou durven rijden. Ze had nogal een raar beeld van me, dat ik een of ander woest beest ben. Nou ja zeg, ben gewoon lekker actief, niks mis mee toch? Maar ik heb zo mijn tactiek he, dus ze is als een blok voor me gevallen. En we rijden lekker buiten. Daar geniet ze van, en ik ook, veel leuker als in de bak, maar ja ook dat moet ik wel eens. O en ik heb ook al weer voor de kar gestaan, mooi joh! Ik heb hier nieuwe tinker vriendjes en nog wat andere rassen, maar in mijn weitje staan vlekjes.
Nou genoeg gekletst, hier wat foto's van mijn nieuwe stek op de Noordpool :+

Ikke bijna in de sloot. Ze vergeten dat ik slim ben en knoopjes uit touwtjes kan halen
Afbeelding

AfbeeldingIk help ze gewoon even mee het riet kort te houden, niks mis mee toch?

Afbeelding wat kijkt ze blij he.

Afbeelding mijn nieuwe baasje heeft ook een bijrijdster, dus ik krijg aandacht genoeg!

Afbeelding

Afbeelding lekker kriebelen ga ik van slapen.

Er zullen vast nog wel vaker foto's komen, dit is het begin. Tja zo mooi als Nicole mij kon vastleggen, dat kan niemand, maar goed, ik sta weer eens ITP!
Bedankt voor het kijken en misschien tot een volgende keer!

Anoniem

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:11

Wat fijn dat Kit bij jou woont en het duidelijk heerlijk heeft. Ik durf te wedden dat Nic een oogje in het zeil houdt en heel blij is om dit te zien. Geniet er lekker van!

Ravel13

Berichten: 204
Geregistreerd: 18-03-11
Woonplaats: Brabant

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:12

Leuk hoor, geniet van elkaar

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:15

wat ontzettend fijn en oh zo mooi....
moest even slikken en is ook wel vreemd om hem zo te zien maar ik weet heel zeker dat Nicole meegeniet!
heel veel geluk en plezier, jullie gaan het zeker weten super hebben zo samen

_janet_

Berichten: 8633
Geregistreerd: 29-09-05
Woonplaats: Nagele

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:36

Heerlijke foto's
Nic zal het vast super vinden dat hij lekker mag blijven. Jullie genieten op en top van elkaar

Marsan
Berichten: 1302
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:45

Super mooie fotoos !

Kit....echt waar,je hebt een super plekje om te wonen en leuke vriendjes om je heen en een heel lief baasje,waarmee je lekker op pad kunt gaan en veel aandacht en liefde van krijgt.

Akecheta

Berichten: 7586
Geregistreerd: 05-12-09
Woonplaats: in 't midden van 't land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:46

Wat heerlijk dat jullie zo'n klik hebben. Heel veel geluk en vooral veel plezier saampjes.

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:47

+:)+
Super , ik weet zeker dat Nicole zich geen fijner plekje voor kit heeft kunnen wensen.
Ik ben blij voor jullie beide !

Binnenkort even op pad denk ik ;)

Caira
Berichten: 26064
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:50

Tranen in mijn ogen, wat heeft ze dat goed geregeld daarboven. Geniet van elkaar!

KootMiraDrum

Berichten: 8326
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:50

De cirkel is rond. Goed gedaan met zijn allen!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:51

Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 21:56

Jaa Leonie, lijkt me leuk! Als vanouds ;)
Thanks iedereen. Het is ook zeker vreemd dat Kit bij ons staat, maar ik weet zeker dat Nic het fijn zal vinden. Ze kwam graag in het noorden en nam Kit mee te logeren. Hij vond het dan ook altijd leuk, vooral de schuilstal, haha. Maar Kit blijft omdat ik het echt leuk heb met hem, niet omdat hij toevallig Nicole haar paard is, want dat moet geen reden zijn om een paard te kopen. Ik kan weer lekker buiten rijden en voel me vertrouwd op hem. Iets wat ik nooit had verwacht, want Kit vond ik maar een druktemaker en eng om te rijden. Maar eng is hij niet en hij is ouder en wijzer en heel ervaren. Vanaf het moment dat ik besloot om eens op zijn rug te klimmen kreeg ik de kriebels. Nadat Spet overleden was was een tijdlang de lol van het paarden houden er af. Ik miste mijn maatje en ik kon niet op Megan rijden omdat het zo'n pijn deed aan mijn heupen (megan is erg breed) Kit is veel smaller en daardoor lukt het rijden op hem wel. Ik heb het plezier in het rijden en vooral buiten rijden en mennen weer terug gevonden in Kit! Denk dat Nicole in een deuk ligt, want angsthaas Cindy op haar stoere paard! Haha Maar het gaat goed en het voelt goed!

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-12 21:57

Shayla schreef:
Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

zei ik vandaag ook voor de grap. Ik kan niet op spet, zij niet op kit, dus dan maar andersom.

Caira
Berichten: 26064
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 21:58

Shayla schreef:
Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

Ja nou zit ik echt te janken

Lonan
Berichten: 1960
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: plaggehut

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 22:22

Spetter schreef:
Shayla schreef:
Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

zei ik vandaag ook voor de grap. Ik kan niet op spet, zij niet op kit, dus dan maar andersom.


Mooie gedachte....

wisky

Berichten: 925
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: Renkum

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 10:48

Wat super dat hij bij jou moest komen.
Veel plezier samen!

taggart
Berichten: 406
Geregistreerd: 10-08-10
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 20:41

Wat mooi om te zien, ben heel blij voor jullie !!!!

Ves

Berichten: 87
Geregistreerd: 16-08-06
Woonplaats: in de buurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:23

<3 hier ook een super blije ik, heerlijke foto's en een mooie gedachte dat jij en Nic even van paardje hebben gewisseld :D

Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-12 22:57

Thanks voor de lieve woorden allemaal. Het voelt allemaal nog een beetje dubbel. Moet Megan verkopen en dat gaat me aan het hart. Ik ben erg blij met de klik die ik met Kit heb gekregen (al is de verbazing dat het klikt er nog steeds :+ ) maar er zit dus wel een schaduwzijde aan. Maar goed, een gezond paard in de wei waar ik niet meer op kan rijden vanwege mijn pijnlijke heupen is ook zonde. Hoop dat ik een liefdevol baasje kan vinden voor mijn lieve en prachtige Megan.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 00:01

Spetter schreef:
Shayla schreef:
Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

zei ik vandaag ook voor de grap. Ik kan niet op spet, zij niet op kit, dus dan maar andersom.


Superidee toch! :j

Cindy je straalt met Kit. Niet meer twijfelen, zo is het goed.

Nikita_1995

Berichten: 2171
Geregistreerd: 12-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 19:08

Brrrrrrr.... Brok in mijn keel, tranen in mijn ogen bij het lezen van het topic...

En wat onwijs goed en typerend geschreven vanuit Kit zijn visie!

Goede keus hoor! Megan vindt vast wel weer een goed baasje die haar wel kan rijden zonder pijn.

Komt tijd komt raad!

Ik wens je heel veel plezier met KIT :)

frenia

Berichten: 9429
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Lierde (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 09:46

Spetter schreef:
Shayla schreef:
Heerlijke foto's <3 Ik denk dat Nic gewoon met je geruild hebt Cindy.... ;) :(:)

zei ik vandaag ook voor de grap. Ik kan niet op spet, zij niet op kit, dus dan maar andersom.




vind dit ook een heel erg mooie gedachte :j

jullie zien er super uit samen!

xsiroccox

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-06-06
Woonplaats: Riep

Re: Hallo! Kennen jullie mij nog? Ik ben het... Kit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 22:56

Helemaal met bovenstaande eens!
Veel plezier met Skittel ;)
+:)+