Pablo en ik, beetje Penny :-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo en ik, beetje Penny :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 18:54

Gisterochtend was er een pakje uit Duitsland... Een paar gave zwarte schoenen. Helaas ik heb het geprobeerd maar ik pas ze echt niet Huilen
Afbeelding

Pablo gelukkig wel Haha! Dus nu kan ik op zoek naar nog een 2e-hands paar erbij (hint, wie weet nog een paar Old Mac's maat 5? ) zodat ook de achterhoefjes beschermd zijn.
Afbeelding

En dan moet je ze even testen natuurlijk Knipoog
Afbeelding

(En zo zonder zadel als hij niet echt hoeft te werken is hij zooooo braaf. Dan springt hij gelukkig niet weg, dat doet hij alleen als hij moet werken Schijnheilig )
Afbeelding

Zonder hoofd *LOL* (de fotografe had meer oog voor Pablo denk ik maar)
Afbeelding
Afbeelding

En stappen maar
Afbeelding

Nog even poseren:
Afbeelding

Pablo vind het maar onzin allemaal Lovers
Afbeelding

Maar hij is wel lievvvvvv
Afbeelding


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:00

En bevallen ze? Die nieuwe schoenen?

... And we like all the fluffy animals.


Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 19:02

Leuke foto's Haha! ! Wat ziet het er lekker ontspannen uit zo zonder zadel.
'k Had die hoefschoenen nog nooit gezien, ziet er wel apart uit. Gebruik je die in de plaats van ijzers Verward

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:17

Djeezes, het wordt hier op bokt echt wel een rage Tong uitsteken
Wel leuke foto's!!

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-03 22:47

haha !
Wat een leuke foto's Katrien! Pablo ziet er hip uit hoor met zijn old-macs !!
Die laatste is leuk om uit te vergroten trouwens!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:07

Ik vond eigenlijk dat ze jouw toch beter stonden dan Pablo hoor! *LOL*
Jij geeft gewoon al je 2dehands schoenen aan je paard? Verward ( Tong uitsteken )

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 00:55

*LOL* die eerste foto Haha!
Je ziet dus echt alleen een voet en pas als je gaat scrollen zie je die hoefschoen Geweldig!!

Ziet er stoer uit hoor, en hij loopt er dus lekker op??
Ik herken dat trouwens wel, kon met Aldira ook zonder zadel en hoofdstel rijden, dan was ze braaf, maar zodra ik in vol ornaat ging rijden haalde ze de hele trukendoos open!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:43

Hier nog zoeentje Haha! Zonder zadel is ze altijd heeeeel braaf, wat is dat toch met die beesten? *LOL*

Ik had ze nog niet eens van zo dichtbij gezien, ziet er wel stoer uit moet ik zeggen. Het ziet er wel een beetje "los" uit, flappert het niet ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:49

jantina schreef:
Ik had ze nog niet eens van zo dichtbij gezien, ziet er wel stoer uit moet ik zeggen. Het ziet er wel een beetje "los" uit, flappert het niet ofzo?

Ik vind het niet mooi om te zien maar het is wel handig. Je hebt hier om uit te rijden ijzers of schoenen nodig omdat er ontzettend veel stenen enzo liggen.
De schoenen zitten heel stevig,je maakt verschillende bandjes vast en er zit ook nog klittenband. Er rijden ook mensen endurance met de schoenen dus het moet wel stevig zijn.

Ik volg al een hele tijd het nieuws over hoefschoenen en langzaam werd ik steeds meer overtuigd dat dit een oplossing zou zijn voor Paabs. Ik was er al helemaal niet blij mee dat hij op ijzers ging 2 jaar geleden maar daar is hij nu dus weer gelukkig van af.

Wat een apekoppen kunnen die paarden toch zijn he? Ze zijn echt keigoed in je voor de gek houden Er ligt een bergje zand naast de buitenbak, vrijdag schrok hij zich daar een ongeluk van. Draaide zich keisnel om en bleef daar steeds snurken, zaterdag reed ik er zo zonder zadel langs, zondag weer echt rijden en was het weer "eng", maar daar trapte ik nu niet meer in .

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 08:55

Leuke schoenen. Ik wil zo ook kopen voor mijn paardje.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers