Dit jaar begon hij tijdens de regionale keuring in St Oederode, waar hij zijn klasse won en bekroond werd met een brons medal.

Daarna reisde we af naar Strohen (Duitsland) waar hij zijn allereerste Internationale show liep(B show), hier werd hij in een sterk deelnemersveld 3e

De Elran Cup te Hasselt(Belgie) Internationale A show volgende hierop, en ook hier wist hij zich weer goed staande te houden tussen de al reeds vaker succesvol geshowde paarden, ook hier behaalde hij een zeer nette 3e plaats

Afgelopen weekend deden we mee aan de Nederlandse Kampioenschappen te Ermelo, waar de spanning alom te snijden was, zijn klasse was bezet met een paar geduchte tegenstanders, en wederom wist hij weer zich bij de top 3 te voegen.
foto`s gemaakt door Josje de Sterke

en uiteraard een zeer trots eigenaresse

Ik had het EK nog op mijn lijstje staan,maar ik heb besloten dat het nu even voor dit jaar genoeg voor hem is, dit is nog niet zijn tijd om tegaan, en vlg jaar zal hij zeker weer op een paar shows te zien zijn, en in die tussen tijd gaan we lekker samen genieten van elkaar.

Thanks Justin, vrouwtje is mega trots op je!!