Nieuwe aanwinst Chester

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Thirty

Nieuwe aanwinst Chester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 21:30

Hij is net gebracht, en gister heb ik hem gekocht.

Chester, 2 jaar, hengstje (die niet weet dat hij hengst is), en ong 1.40 hoog. Einde van het jaar wordt hij geruind, en ik hoop dat hij nog wat groeit.

Hij ziet er niet uit, hij heeft een wormenkuur nodig, een hoefsmid, en ongeveer 50 kilo meer vet op zijn lichaam. Hij komt uit vrij erbarmelijke omstandigheden ;) Dus de komende tijd wat TLC en ik denk dat hij een leuk dingetje gaat worden!

Ik ben wel benieuwd naar zijn kleur. Geen idee hoe het heet. Ik zou denken red roan maar daar is hij te donker voor, black roan maar over zijn hele lichaam heeft hij vossige kleur haren er tussendoor, echt als een roan dus, maar wat het precies is? Zijn manen/staart zijn alle tinten grijs, zwart maar ook rooiig :o? iemand die me hier mee kan helpen? (op sommige foto's lijkt hij gewoon schimmel maar dat is hij echt niet denk ik)

Oh sorry voor de slechte foto's, hij wilde alleen maar eten :Y)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft echt wat extra vetjes en goed voer nodig:
Afbeelding

appelxkiwi

Re: Nieuwe aanwinst Chester

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 22:18

Hij heeft idd een apart kleurtje. (:
Ik ben benieuwd als ie wat aangekomen is!

' There are over 7 billion people on earth and you're going to let 1 person ruin your day? DON'T! '
[OV] [PG] 3-jarige welsh a schimmel merrie Altingshof Marcha

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 15:04

wat een apart kleurtje! veel plezier met Chester, fijn dat hij het nu beter heeft +:)+ ...ben ook benieuwd hoe hij er straks uit zal zien!

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-10 15:09

Dank je!

Hij voelt zich al een stukje beter. Regelmatig laat hij een drafje zien, rolt lekker door het zand en eet alsof hij nooit wat te eten heeft gehad :)
Gisteren heeft hij per ongeluk mijn vinger half opgegeten (mijn eigen fout), maar ja, dat kan gebeuren.

Hij is heel leergierig, absoluut geen hengstenstreken (nog niet), en gewoon heel erg lief en rustig. Top!

Kan niet wachten totdat zijn nieuwe vriendjes komen, hopelijk vandaag of iig dit weekend. En dan maar hopen dat hij geaccepteerd wordt!

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:56

auwts! ja, soms heeft een vinger pech. :P

leuk dat het goed gaat en hij zo leergierig, lief en rustig is en super dat hij nieuwe vriendjes krijgt, :) of zijn ze er ook al?

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-10 00:25

Ze komen morgen!
Moeten alleen van wei verplaatst worden, en elke keer kwam er iets tussen. Die zijn van mijn schoonvader en hij had het heel erg druk. Morgenmiddag dus :) Zal mij benieuwen aangezien de ruin wel heel erg dominant is. Hopelijk gaat het goed.

Vandaag heeft hij zijn eerste echte sprintjes getrokken. Het was wat koeler en veel wind, en hij kreeg zowaar de kolder in zijn kop :) Leuk om te zien dat hij zich al wat beter voelt.

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 21:23

succes morgen, ben benieuwd!.....leuk die kolder in zijn kop. :D

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 00:21

Ze staan bij elkaar! Het kost alleen nog wat moeite om normaal met elkaar om te gaan. De anderen staan al 7 jaar bij elkaar dus een nieuwelijk erbij wordt lastig geaccepteerd. Komt goed :) Vannacht houden we ze nog even gescheiden.

Sanniee1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 05:52

Ik ben benieuwd hoe hij opdroogt, erg leuke kleur!

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 12:19

ah! ja zal wel even wennen zijn :j ....kan me voorstellen dat je ze voor de nacht nog even apart doet. hoeveel zijn er bij gekomen?

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-10 13:21

3, maar die zijn al 7 jaar bij elkaar. De eerste ontmoeting ging ook niet helemaal soepel :=
Ze staan nu weer bij elkaar in de wei, hopen dat het goed gaat zeg maar. En dat hij opgenomen wordt in de kudde :x

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 13:56

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D .

http://www.marengosoutfit.nl -> Volg ons ook op Facebook
Tot wel 80% korting in onze OUTLET rubriek!!Ontwerp je eigen Equiline outfit

Jis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-10 18:58

oe spannend maar komt vast goed! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie