Vandaag was het plan om met Rosa te gaan springen, alleen ik had er geen zin meer in.
Het was zo lekker weer en ik had zin om lekker Angel een knuffeldagje te geven. Staart is compleet uitgekamt en de manen ook. Angel ingevlochten met een hengstenvlecht (volgens mij in ieder geval) en ook een voorknotje.
Ze is net een ezel met zo'n knotje

In ieder geval, voor de eerste keer is de vlecht best mooi gelukt vind ik, al ben ik halverwegen een kwartslag gedraait en was die alweer uitgezakt toen ik echt de foto's ging maken.
Verder was Angel na een 1 poetsen en vlechten helemaal in slaap gevallen, wat je ook wel kan zien op de foto's.
Ook kan Angel nu voedsel afwijzen, dit heb ik op een filmpje gezet. Ben er pas sinds vandaag mee bezig, dus af en toe wil ze toch wel stiekem een hapje nemen. Ook heb ik het jaknikken en voetje op film gezet

Ik kreeg mijn belichting niet goed trouwens, dus de foto's zijn niet zo heel mooi (vaak heel hard ovebelicht). Maarja, het gaat uiteindelijk ook om Angelpangel. Ik sta trouwens op mijn sokken omdat ik mijn schoenen uit had gedaan toen ik even op haar ging staan.
[center]