Angela en Arthur @ Altena welsh show

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

boeflover

Angela en Arthur @ Altena welsh show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 20:10

Vandaag was de Altena welsh show in Almkerk, en daaraan heb ik meegedaan met mijn pony's Fulnaho's Angela en Fulnaho's Arthur, beide sectie B welsh pony's. Ik heb deze pony's nu iets meer als een maand en dit was de eerste show voor mij met hun tweeën. Ook voor mijn vriend was het de allereerste keer voorbrengen, en dat heeft ie, naar mijn mening, keurig gedaan :D

Beide pony's werden 2e, en dus laatste geplaatst in hun rubriek. Helaas wilde Arthur niet echt zijn gangen showen, hij was iets te rustig :P (behalve toen hij in het midden op zn moeder moest wachten... }> ) Maar met het lopen voor zijn rubriek nog geen eens staart omhoog ofzo.. Maarja, blijft een moment opname en was een leuke ervaring :D Ben ook wel super blij met 2 pony's die zo heerlijk rustig en braaf zijn, toch veel indrukken op zo'n dag en ze waren beide stik lief <3 8-) Nu alleen nog zien te oefenen dat hij tóch op keuringen wat gaat showen, want het was nu net alsof ik er thuis mee wandel :z (dus tips zijn welkom!)

Afbeelding
Afbeelding beoordeling door de jury
Afbeelding netjes wegstappen
Afbeelding drafje
Afbeelding en een mooie strik als resultaat *\o/*
Afbeelding rondstappen in de veulenrubriek
Afbeelding opstellen
Afbeelding recht wegstappen
Afbeelding en in draf weer terug
Afbeelding rondje rennen
Afbeelding en de ereronde :)

Hele leuke dag gehad, naast keuringen was er ook voor o.a. mn vader genoeg te zien :) En netjes georganiseerd, dus volgend jaar weer (?)

Op zoek naar inspiratie voor je trip naar Nieuw Zeeland? Zie mijn blog http://www.buitendereisgids.nl

FornoydHest

Re: Angela en Arthur @ Altena welsh show

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 09:30

Mooie kleur!
Het is echt een lekker dier!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie