Voor de laatste keer... Om het af te sluiten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Voor de laatste keer... Om het af te sluiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:27

Hele mooie foto's ts


Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Voor de laatste keer... Om het af te sluiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 08:42

Als de lengte al had uitgemaakt (wat wij niet weten) dan hoef je niet daarvoor iemand uit de laan te sturen. Ts heeft geholpen de pony in te rijden en zoals op de foto's te zien daarvoor ook verzorgd. Dat zou nu dus zonder te rijden ook kunnen.

Al bij al een heel naar geplaatste post die geen toegevoegde waarde heeft rizette

Amber_anne

Berichten: 6903
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 10:43

Rizette schreef:
Amber_anne schreef:
Als de lengte al had uitgemaakt (wat wij niet weten) dan hoef je niet daarvoor iemand uit de laan te sturen. Ts heeft geholpen de pony in te rijden en zoals op de foto's te zien daarvoor ook verzorgd. Dat zou nu dus zonder te rijden ook kunnen.

Al bij al een heel naar geplaatste post die geen toegevoegde waarde heeft rizette

De lengte is een reden waardoor je er zelf niet meer op zou gaan als je ponyvriendelijk bent en maar enigzins het goede wilt voor het dier.
Dus dat had al van haarzelf moeten komen.
Maar inmiddels heb ik heel wat meer gehoord over TS en ik ben er van overtuigd dat ze zelf heel goed weet wat ze gedaan heeft en het de staleigenaresse siert dat ze het hier niet plaatst want dan komt ze nergens meer binnen.


Wat mensen wel en niet vinden kunnen qua lengte is persoonsgebonden en ga ik geen uitspraak over doen. Ik ga er van uit dat iedereen in deze situatie het beste wilt voor het paard en om erover door te gaan wat wel en niet goed is heeft geen toegevoegde waarde.

Laag om ts nog zwart te maken terwijl je zegt dat het de stal eigenaresse siert om het niet te doen. Dat je dingen gehoord hebt wil niet zeggen dat het waar is, geen van ons is erbij geweest


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sunny43 en 131 bezoekers