Mijn trots, rustpunt en clowntje, Boelie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Mijn trots, rustpunt en clowntje, Boelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 09:39

Ik zag begin deze maand een oproepje dat Granoek hier op bokt fotomodellen zocht om op te oefenen voor de volgende dag. Een doordeweekse dag, een normale dinsdag. Ik was (en op moment van schrijven nog steeds helaas) net werkloos en zag mijn kans schoon. Dus ik gereageerd dat ik wel een blij model heb staan en op stal kan rondvragen wie nog meer tijd en zin heeft om met hun paard op de foto te gaan. Ik heb nog 3 stalgenootjes en hun paarden weten te sprokkelen.
Maar dit topic gaat enkel en alleen over mijn eigen paardje, mijn trots, mijn rustpunt, mijn clowntje, mijn alles <3

BullForce | New Forest Pony | 1.50 m | 6 jaar | Kusjes-professional

1.
Afbeelding

2. Hij neemt zijn taak als kusjes-professional behoorlijk serieus :j
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Deze zwart-wit foto vind ik zo gaaf!
Afbeelding

5. Mijn uitscheerprobeersel moest klein en subtiel zijn, beetje mislukt :Y)
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. Knappe pony <3
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Zijn leukste opdracht, kusjes geven. Te pas en te onpas :')
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Mijn lievelingsfoto!
Afbeelding

Veel zin om te rennen had hij niet die dag, maar toch nog 2 leuke actie-foto's :P
13.
Afbeelding

14.
Afbeelding


CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Re: Mijn trots, rustpunt en clowntje, Boelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 12:01

Dankjulliewel voor de lieve reacties :o

Hij is echt 6 jaar alweer :P En wijs is hij zeker, eigenwijs vooral O:) Maar dat maakt hem alleen maar leuker :D


CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-18 18:02

Balou_k schreef:
Boelliewoellie :3


ZwoelieKroelie :D

CaVaLaPhoto

Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 21:10

Em_ schreef:
Lieve uitstraling heeft hij zeg! Leuke foto's :)
En ik wist niet dat de New Forest ook best groot kon zijn!


Boelie is maar 4 cm groter dan zijn beide ouders :P Hij is voor het officiële wel te groot geworden, want hij is net niet in de D-maat blijven hangen :)
Maar ik ben zelf ook maar 1.53, dus het vertekend ook nog wel wat :))

Celine_Famke schreef:
Ahh lieve Boelie! Mooie foto’s!
Ben ook wel benieuwd naar recente rijfoto’s van jullie :D Hoe lang rij je nu al op hem? Dat is ook alweer een tijdje toch? Voor mn gevoel ook pas sinds vorige week, maar de tijd vliegt :P

Heerlijke pony is het!


Dankje dankje :D
Rijden gaat momenteel nog nergens over :') Of ja, we werken heel hard aan van alles (balans, rechtrichten, soepelheid, kracht, mijn eigen spanning sinds de val vorig jaar), maar qua beeld lijkt het nog nergens op en gezien discussies die dan zeker los komen heb ik ook nog geen zin in beeld vast te leggen om te delen. Rij momenteel ook enkel tijdens de lessen (en lang niet alle lessen zijn rijlessen), zodat ik zeker weet dat ik niks verkeerd kan doen. We zijn nog niet de ideale rij-combinatie, in meerdere opzichten.
Rij nou 2 jaar met hem, maar pas sinds een half jaar met een beetje regelmaat en de beste en eerlijkste instructrice die mij maar kan wensen. Daarvoor reed ik eens in de maand gemiddeld genomen (dan 2x per week, dan weken tot maanden niet). Rest van de tijd ben ik enkel op de grond bezig met Boelie.

Granoek schreef:
Oh fijn dat je ze leuk vindt :D :D


Zeker vind ik ze leuk! De stalgenoten vinden hun foto's ook geweldig! Maar ik herken het kritische kijken naar eigen werk wel :)) Maar de foto's vind ik echt geweldig!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Balou_k, ComscoreBot en 25 bezoekers