Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 20:31

Hoi allemaal,

Nu iets meer dan een maand geleden ging een grote droom van mij in vervulling! Ik heb toen mijn eigen paard gekocht! Eigenlijk zat dit helemaal niet in de planning maar het was liefde op het eerste gezicht dus heb ik alles op alles gezet om deze droom waar te kunnen maken. ....en... dat is gelukt!! <3

Een korte introductie van Flynn <3 , Flynn is een Tinker ruin van 6 jaartjes jong. Hij komt uit Ierland, is naar Nederland gekomen toen hij rond de 3 of 4 jaar oud was. Flynn heeft wel wat probleempjes omtrent vertrouwen in de mens, 3 maanden geleden kon je niet zomaar in zijn buurt komen, laat staan hem aanraken. Dit is dus iets waar we stap voor stap aan werken. Flynn is beleerd onder het zadel, maar ik heb besloten om met hem te gaan werken alsof hij nog niks kent, puur om hem de tijd te geven om overal op zijn eigen tempo aan te wennen.

Nog leuk om te vermelden, heel clichématig, ik had altijd gedacht als ik een eigen paard zou nemen, dat dit een merrie zou zijn en iets van een Spanjaard oid. In elk geval absoluut geen Tinker. En hier zijn we nu :D :D Bovendien had ik nooit durven dromen dat ik zó'n mooi sprookjes/ridderpaard zou hebben :o

Ik heb heel wat dromen en doelen met Flynn, zo wil ik hem graag voor de kar beleren en met hem met een wagen gaan reizen. Verder wil ik in zoveel mogelijk vrijheid met hem kunnen werken. Dit alles op zijn eigen tempo :Y)

Voor de mensen die Flynn en mij willen volgen, zie het linkje naar ons Instagram profiel in de spoiler in mijn onderschrift!

Genoeg gekletst, tijd voor de foto's van mijn sprookjespaard.

[1] Dit is volgens mij de derde keer dat ik Flynn ontmoette, voelde meteen al heel goed, de klik was bijna hoorbaar :')

Afbeelding

[2] Echte knuffelbeer

Afbeelding

[3] En meneer weet héél goed dat ie knap is <3

Afbeelding

[4] Hier stond meneer na te denken of hij zijn eten kwam halen in de wei of dat hij beter weg kon lopen..

Afbeelding

[5] Uiteraard kon hij het eten niet weerstaan :Y)

Afbeelding

[6] Héél soms komt hij buurten ook als we geen eten hebben, wat echt een geweldige mijlpaal is als je bedenkt dat hij een paar maanden terug liever zo ver mogelijk van je vandaan stond

Afbeelding

[7] Tijdens het grondwerk is Flynn een heerlijk mensgericht paard. Ik noem hem ook wel mijn mini-Clydesdale gezien zijn aftekeningen :j

Afbeelding

[8] En als laatste alvast met zijn 'nieuwe' tweedehands hoofdstel om, nog zonder bit maar wat is het toch een knap paard <3

Afbeelding

Dankjullie wel voor het kijken :)

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:41

Wat leuk! Heb ook pas geleden een eerste eigen paardje gekocht, hij komt pas rond Januari helaas. Maar wat een knapperd zeg!

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 20:44

@RiverHunter, Ooh gaaf! Dat is wel nog echt lang wachten zeg! Heb je in elk geval wel wat om naar uit te kijken :D Veel plezier alvast en wie weet zie ik tegen die tijd een topic van jou langskomen? :P

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:22

snowlove schreef:
@RiverHunter, Ooh gaaf! Dat is wel nog echt lang wachten zeg! Heb je in elk geval wel wat om naar uit te kijken :D Veel plezier alvast en wie weet zie ik tegen die tijd een topic van jou langskomen? :P



jaaa, 100% haha

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 10:00

Ik ga d'r op letten 8-)

Anoniem

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:08

Wat een prachtig paard zeg. <3
Heel veel plezier en succes met het behalen van je doelen!

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:10

Wat een leuk paard en de klik spat er vanaf! Veel plezier met hem :D

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:12

Leuk zeg! Knap paardje en veel plezier samen!

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-18 16:41

Dank jullie wel allemaal :D

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:07

Ah wat leuk, heerlijk he, als het zo klikt! En dat bange en vertrouwen gaat meestal sneller dan je denkt hoor, ik heb afgelopen januari een zwaar verwaarloosde en doodsbange pony gekocht, als ik de deur van de schuur open deed waar zijn stal in was, stond hij al achter in zijn stal. Kon geen halster omdoen, aanraken was paniek, in de buurt van zijn benen kon je niet eens komen want dat vond hij dood en dood eng.

Nu gaat hij mee naar het strand, bos, fotoshoots, geeft in de paddock zonder halster alle 4 zijn voeten, makkelijkste pony ooit!

Heel veel succes met hem en geniet ervan, ik zal met Bright´s account je even volgen op instagram, leuk! :)

Flynnieman

Berichten: 360
Geregistreerd: 27-02-13

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 17:32

Wat ene leuk paard! Heb zelf ook mijn eerste paard gekocht vorige maand en die heet toevallig ook Flynn haha :D

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Mijn eerste eigen sprookjespaard Flynn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 15:43

Wat een mooierd! Hij ziet er heel lief, kalm en knuffelbaar uit, ik snap dat je ervoor gevallen bent! <3
Heel veel plezier samen :)

snowlove
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-18 17:30

Joscaa schreef:
Ah wat leuk, heerlijk he, als het zo klikt! En dat bange en vertrouwen gaat meestal sneller dan je denkt hoor, ik heb afgelopen januari een zwaar verwaarloosde en doodsbange pony gekocht, als ik de deur van de schuur open deed waar zijn stal in was, stond hij al achter in zijn stal. Kon geen halster omdoen, aanraken was paniek, in de buurt van zijn benen kon je niet eens komen want dat vond hij dood en dood eng.

Nu gaat hij mee naar het strand, bos, fotoshoots, geeft in de paddock zonder halster alle 4 zijn voeten, makkelijkste pony ooit!

Heel veel succes met hem en geniet ervan, ik zal met Bright´s account je even volgen op instagram, leuk! :)


Dankjewel! Hahah oh dat is bemoedigend, het is inderdaad geweldig om te zien hoe snel het gaat als ze maar de kans krijgen :)


emilyke12 schreef:
Wat ene leuk paard! Heb zelf ook mijn eerste paard gekocht vorige maand en die heet toevallig ook Flynn haha :D


Wat toevallig!! Jij dan ook maar heel veel plezier met jouw Flynn *\o/*


watchthesky schreef:
Wat een mooierd! Hij ziet er heel lief, kalm en knuffelbaar uit, ik snap dat je ervoor gevallen bent! <3
Heel veel plezier samen :)


Ja helemaal nu zijn wintervachtje erop komt is het letterlijk een knuffelbeer :o Dankjewel!