Twee knappe Tinkers dames, betekent 2 keer een fotoshoot!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Twee knappe Tinkers dames, betekent 2 keer een fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-18 14:37

Afgelopen maand heeft vriendin en rijmaatje Pernille (PeerAppel) Phoebe en Sterrin op de foto gezet. Phoebe mocht in de wei poseren, Sterrin mocht mee naar het strand waar we vriendin Pauline (PaulineH) met een shoot verraste ([ITP] Malibu Strand&Glow in the Dark)

Uiteraard wil ik de foto's van mijn knappe dames ook graag laten zien!

Phoebe (v. Bart van Stoeterij van Loo) is 5 jaar en sinds een jaar bij mij. Ze kon een jaar geleden nog niet eens een halster om of meelopen, laat staan bekapt worden, en beleren was al helemaal niet denkbaar. Inmiddels is ze mijn beste maatje, volledig beleerd en in plaats van bang te zijn van de wereld om haar heen is ze nu nieuwsgierig en gaat graag mee op avontuur. De vertrouwensband die we hebben opgebouwd is onbeschrijflijk. Ruim 1,5 jaar geleden stierf mijn zelfgefokte merrie, en ik had nooit gedacht dat ik met een aangekocht paard net zo'n band zou kunnen opbouwen. De magie van zelf fokken is een beetje om zeep geholpen, maar de magie tussen Phoebe en mij is des te groter geworden! Tijdens het rijden heeft ze een ongekende power waar menig liefhebber van het ras van schrikt. Maar ik vind het geweldig, kunnen we tenminste nog enzigzins op niveau meetrainen met de arabierkruising van Pernille.

Sterrin (v. Collin van de Gorterstraat) is 12 jaar en zag ik bijna 10 jaar geleden te koop op marktplaats. Verliefd was ik, maar als thuiswonende puber hoefde ik echt niet aan een paard te denken. Sterrin werd naar het buitenland verkocht, dus nooit gedacht haar nog eens terug te vinden. Het ongeloof was dan ook groot toen ik een paar jaar later bij toeval met haar eigenaar aan de praat raakte, nadat ik ze samen tegen kwam toen ik onderweg was naar mijn eigen paarden. Altijd goed contact blijven houden, en toen zij Sterrin 2 jaar geleden besloot te verkopen is ze via mij verkocht naar wat toentertijd vage kennissen waren, maar inmiddels vrienden zijn. Zelf heb ik haar toen niet willen kopen omdat ik een eigen gefokte Collin dochter had, niet wetende dat die er 3 maanden later niet meer zou zijn. Dat Sterrin nu hier mag logeren is behalve een win-wint situatie ook een droom die uitkomt.

01. Phoebe
Afbeelding

02. <3
Afbeelding

03.
Afbeelding

04.
Afbeelding

05.
Afbeelding

06.
Afbeelding

07.
Afbeelding

08. Sterrin
Afbeelding

09.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En nog even een sprintje met Pauline en Malibu natuurlijk!
Afbeelding

Zerena

Berichten: 3887
Geregistreerd: 29-12-04

Re: Twee knappe Tinkers dames, betekent 2 keer een fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:33

Ze zijn beide erg knap!
Wat voor zadel heb je op phoebe liggen?

PeerAppel

Berichten: 3943
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Twee knappe Tinkers dames, betekent 2 keer een fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 11:42

Mijn favoriete Tinkerdames! <3 Vond het erg leuk om ze op de foto te zetten.

Caily

Berichten: 12518
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-18 14:03

MariekeTV schreef:
Ze zijn beide erg knap!
Wat voor zadel heb je op phoebe liggen?


Het is een continental Classic. De gehele set is te koop, omdat wij verder gaan in de endurance is een western zadel helaas teveel kilo’s t.o.v. een Engels zadel.

@Pernille, en het resultaat mag er zijn! Zeker Phoebe weet je elke keer weer precies te vangen hoe ze is <3

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Twee knappe Tinkers dames, betekent 2 keer een fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 09:27

Knappe paarden!