Sometimes you have to follow your heart

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmyKabal
Berichten: 747
Geregistreerd: 09-03-14

Sometimes you have to follow your heart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 14:34

Hallo bokkers!

Ik ben al een hele tijd niet meer op bokt geweest. dit omdat ik maar niet mijn draai kon vinden.
klaar met mijn studie, hup aan het werk. paard houden? paard verkopen?
uiteindelijk omdat ik geen uitdaging had, en toch een beetje te groot voor Bloem werd. haar besloten te verkopen. dit is nu bijna een jaar terug. Ik mis haar soms best wel! vooral die lange duinritten, het racen op het strand. en gewoon alle dressuur prikkers eruit rijden met mijn pony en (geloof het of niet) we werden ALTIJD eerste! in een paar weken naar het L1 gereden. hoe trots kan je zijn? maar toch..

Het ga je goed meisje :wave: |(
Afbeelding

Nadat ik haar had verkocht had ik besloten een pony te kopen die nog niks kon. zodat ik deze kon beleren en door kon verkopen voor een leuk zakcentje. nou.. een leuk zakcentje is het geworden! en wauw. wat een TOP KNOL! zo'n ontzettend leuk dier. 4 jaar. beleerd onder t zadel, en voor de kar. verkocht als kinderpony... SMELT! _/-\o_

Afbeelding

Van dat geld heb ik een reis gemaakt die ik al mijn hele leven wil. Naar Australiƫ! dus hup, backpack ingepakt en gaan! :wave:

Afbeelding

Nadat ik na een aantal maandjes weer terug naar Nederland ben gegaan. wou ik eigenlijk wel weer een paardje! maar wat? wie en hoe??? zo lastig. ik wou gewoon een maatje. een paard of liever een pony waarmee ik lekker lange ritten kan maken in de toekomst. maar ook waarmee ik weer de vrijheidsdressuur in kan. want dat is echt helemaal mijn ding.
dus hup. internet opgestart. en zoeken maar. ik wou een 1 of 2 jarige. want wou er zelf mee groeien en naar eigen hand zetten. dat vind ik prettig. heel veel leuke rassen kwam ik tegen. maar waar is nou toch HET paard?

Zo op een dag besloot ik een fokker te bellen of ik diezelfde dag nog kon komen kijken bij een kudde jonge hengsten. maar natuurlijk! dus snel de auto in gestapt en gaan.

en nu nog het leukste. Het was een Tinker fokker. nou.. de mensen die mij kennen. ik ben geen tinkervrouwtje! := vind enorm veel bekende tinkers in de vrijheidsdressuur helemaal geweldig! maar heb zelf nooit een band gehad met een tinker. (wij fokte ze vroeger zelf) maar nooit dacht ik. he, wat een leuk dier..

tot dat ik in deze kudde terecht kwam. en een grote baby hengst mij maar bleef volgen en zelfs aan mn haar kriebelde voor aandacht!

Afbeelding

oh wat was hij leuk!!!

toch maar naar huis gegaan met de gedachte dat dit hem toch niet ging worden. wat moet ik in hemelsnaam met een 1 jarige tinker hengst ??

niet kunnen slapen. ik was onrustig en oh zo hyper. man wat was er met me aan de hand? overgang? nee ben pas 21 8)7

ik heb de knoop doorgehakt. en een paar dagen later besloten dat ik hem wou kopen. dus meteen de fokker gebeld. en yes! hij was er nog. maar. ze konden hem pas een week later brengen.
geloof me.. de reis naar australiƫ in t vliegtuig was lang. maar die week was echt niet te harde.. man man man... |o

aanschouw! mijn nieuwe grote liefde!

Sep! de grote kerel die inmiddels al 145cm is!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


ohja.. niet doorvertellen hoor. maar volgende week gaan zn baby makers de soep in.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 01-10-18 18:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

Mijn Bloem die open bloeit na alle stormen.



AmyKabal
Berichten: 747
Geregistreerd: 09-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-18 15:06

happypaardje schreef:
Wat een leuk, sympatiek verhaal, en een knap paard! Hopelijk mogen jullie nog lang van elkaar genieten! :)


Bedankt! Dat hoop ik ook! Gaat vast goed komen :j

Mijn Bloem die open bloeit na alle stormen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 58 bezoekers