De Fotoshoot van Flo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

De Fotoshoot van Flo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-18 15:46

Laatst had ik een fotoshoot van Flo. Zij was er nieuwsgierig en vond het ook heel interessant hoe ik door de heide plantjes liep gelukkig had ze daardoor elke keer haar oortje mooi naar voorre. Voor de black foto's moesten we wel wat meer moeite doen maar gelukkig deed een emmer met wortels wonderen en ging ze mooi staan ze mocht op comando flame maar dat vond ze zo leuk dat ze niet kon ophouden :D Toen we haar losgooide in het weiland moesten we oppassen dat ze niet over het draadje sprong (had ze al een keer eerder gedaan) gelukkig is dat niet gebeurt wel erg mooie actie foto's kunnen maken
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3. deze vind ik zelf erg mooi geworden
Afbeelding
4.
Afbeelding
5. zo ff lachen :')
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9. Deze heb ik heel lang over gedaan om te editen er waren allemaal hekken en paarden op de achtergrond
Afbeelding
10.
Afbeelding
11.
Afbeelding
12.
Bij elke fotoshoot maak ik ook nog een leuke edit van een foto de meeste vinden dat erg leuk. Bij deze hield ze van glitter en ze had donut sokken aan en dit is het resultaat.
Afbeelding


Wil jij ook een leuke shoot van je paard waar plezier voorop staat dan ben je bij mij aan het goede adres. Voor meer info graag een PB sturen

SannaFotografie
it's not the camera that makes the picture it's the photographer
wil jij ook een mooie en betaalbare fotoshoot/videoshoot van een fotografe met een oog voor detail stuur dan een PB en wie weet heb ik je binnenkort voor mijn camera


SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 08:06

Pleun02 schreef:
super mooi!

Dankjewel! :)

SannaFotografie
it's not the camera that makes the picture it's the photographer
wil jij ook een mooie en betaalbare fotoshoot/videoshoot van een fotografe met een oog voor detail stuur dan een PB en wie weet heb ik je binnenkort voor mijn camera

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 10:02

EMMAxSAMMY schreef:
ik vind de losgooi fotos het leukste!
vooral 6 is erg mooi!
bij de blackfotos is de achtergrond niet helemala zwart helaas, stoort wel een beetje.
dat kan je heel makkelijk nog goed zwart maken in paint of photoshop :)


Dankjewel! :) vind zelf de losgooi fotos ook het leukst Flo kon niet zo goed stil staan bij de portret fotos maar toen ze mocht rennen ging te helemaal los hahaha. ik zat zelf ook nog te twijfelen als die wel helemaal zwart zijn kon het in photoshop en lichtroom niet goed zien maar dankjewel voor het doorgeven dan kan ik dat nog goed zwart maken

SannaFotografie
it's not the camera that makes the picture it's the photographer
wil jij ook een mooie en betaalbare fotoshoot/videoshoot van een fotografe met een oog voor detail stuur dan een PB en wie weet heb ik je binnenkort voor mijn camera


SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-18 10:07

xxwienekexx schreef:
Foto 6 is echt onwijs gaaf :D

Leuk paard!


Dankjewel!

SannaFotografie
it's not the camera that makes the picture it's the photographer
wil jij ook een mooie en betaalbare fotoshoot/videoshoot van een fotografe met een oog voor detail stuur dan een PB en wie weet heb ik je binnenkort voor mijn camera


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 bezoekers