Blackfoto's + zwanger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tinkerlove_
Berichten: 34
Geregistreerd: 01-10-12
Woonplaats: Oss

Blackfoto's + zwanger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 15:38

Wou al een tijdje foto's laten maken van mijn paard. Alleen kwam het er nooit van. Nu dacht ik van nou ik ben zwanger, en wil graag foto's laat ik dit combineren :z :') Wou graag een blackserie en buiten wat foto's.

Gelukkig had meneer zich aardig schoon gehouden dus op de dag van de shoot hoefde ik eigenlijk niet opnieuw te wassen. Normaal gesproken is die een kei in zichzelf zo snel mogelijk weer versmeren :') .

1
Afbeelding

2

Afbeelding

3

Afbeelding

4

Afbeelding


5

Afbeelding


6

Afbeelding

7

Afbeelding

8
Afbeelding

*\o/* *\o/*


Tinkerlove_
Berichten: 34
Geregistreerd: 01-10-12
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-18 16:35

Joan73 schreef:
Lijkt wel alsof hij op de laatste foto echt naar je kindje kijkt!!!! Super mooi!


Dankjewel :D


Safiera schreef:
Mooie foto's zeg! Knap koppie heeft je paard en die met jullie samen zijn ook erg leuk!


Dankjewel :D
keshia schreef:
Ah wat leuk jacqueline! Gefeliciteerd! Knappe patrick! Wanneer ben je uitgerekend ?

Fijne zwangerschap nog, en een knuffel voor patrick!


Dankje :D ben 28 september uitgerekend. Dus schiet aardig op haha.
Annet_Dottie schreef:
Wat een mooi paard en wat ben jij mooi zwanger! Gefeliciteerd :-D

Een minpuntje vind ik dat er in mijn ogen veel meer uit de fotoshoot gehaald had kunnen worden dan dit, helemaal de combinatie zwanger + paard springt er voor mij niet echt uit en ik hou meer van wat spontanere foto's.

Haha dankjewel. Ja ik was op het moment van de foto’s 35wkn + paar dagen zwanger. Dus niet zo heel veel puf om nog verder het bos of iets in te gaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 34 bezoekers