En dan heb je er ineens twee...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

En dan heb je er ineens twee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-18 21:48

Januari 2016 kocht ik Zara, sommige zullen haar wel herkennen met haar aparte kleurtje. We hebben een heel traject achter de rug, maar inmiddels is ze echt wel mijn maatje geworden. Helaas heeft zij in de loop van 2018 chronische luchtwegproblemen ontwikkeld, waardoor we eigenlijk niks meer konden. Op dat moment heb ik de keuze gemaakt om haar op 'prepensioen' te zetten, dat betekent geen dressuur geneuzel meer en lekker recreatief dingen doen tot zover haar lichaam dat aankan. Inmiddels gaat ze qua gezondheid weer erg goed en zijn we een beetje conditie aan het opbouwen, zodat we straks lekker buitenritten kunnen gaan maken.

Ik heb dan ook gekozen om haar te verhuizen naar een andere stal, waar ze 24/7 buitenstaat op een track met schuilstallen, vlak bij het bos. Ideaal voor haar. Hierdoor ben ik ook gaan denken wat ik nou echt wilde.. Eigenlijk gewoon weer ongecompliceerd kunnen rijden (Zara was niet bepaald ongecompliceerd). Wat doe je dan? Juist paardjes kijken op internet.

En toen had ik er ineens twee... :')

Naam: Finn
Leeftijd: 5
Stokmaat: 1.46m
Rest: Onbekend :+
Maar vooral BOMPROOF!

Net aangekomen op onze stal en kennismaken met de grote boze heks Zara
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Hoe krijg je twee paarden leuk op de foto?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zara staat inmiddels ook lekker op haar nieuwe plekje. Hier mag ze lekker wennen en uiteindelijk gaan we gewoon buitenritjes maken door het bos :)) Finn mag even settelen op zijn nieuwe plek, hij heeft nog een grote beurt nodig (hoefsmid, tandarts etc). Daarna ga ik met hem lekker aan de slag, dressuurmatig zit er nog genoeg werk aan namelijk. Maar daarvoor heb ik een top instructrice! Ik ben heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen! Zara is en blijft altijd van mij, maar hoeft niet meer keihard aan de slag. Ze vindt dit leven, blijkbaar, ook veel leuker en dat is voor mij belangrijker. En natuurlijk leuk om ze allebei samen op de foto te hebben! <3


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 08:22

Dankje! Mondy, ik heb werkelijk geen idee. Er staat vrijwel niks in zijn paspoort, maar daarin staat ook dat zijn kleur Albino is. En ik heb begrepen dat dat niet bestaat bij paarden :+


Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 18:20

Imre schreef:
Ooh is Zara maar 1.40? Op insta lijkt ze altijd veel groter! Fijn dat je zo'n mooie plek gevonden hebt! Veel plezier met je nieuwe maatje!


Klopt, echt een kleintje :P

Dankjewel allemaal :)

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-18 18:41

Saaams schreef:
*\o/* Veel geluk met Finn.

Snel komen kijken 8-)

Freetorun.. Ja helaas, ik ga maar een voorraad poetsblokken aanschaffen _O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _activeme, eline27, jitskenienke, maj0, MyChoice, noordje, Rhys, Tzatziki en 83 bezoekers