Prachtige heideshoot door Jikke Patist Fotografie

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Prachtige heideshoot door Jikke Patist Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-18 21:22

Vorig jaar eindelijk dan mijn shoot gehad op de heide in bloei, en wauw wat een prachtige foto's <3 <3 Al tijden droom ik van zulke foto's, maar er kwam altijd wat tussen. Jikke is 1 van mijn favoriete fotografen (en we kennen elkaar inmiddels ook alweer enkele jaren :D ) dus ik wilde heel graag foto's van haar.

Ik kan niet stoppen met naar ze te kijken ik vind ze zo prachtig <3 ik houd er ook eigenlijk helemaal niet van om op de foto te staan (ik maak ze liever XD) maar Jikke heeft er echt wat prachtigs van gemaakt <3

Even de dames voorstellen :D

Sanya, een tinkermerrie van 10 jaar, morgen 2 jaar in mijn bezit. Ze is als 8 jarige geimporteerd uit Engeland. Op het moment van de foto's had ze een veulen van enkel maanden aan de voet dus ze was niet bepaald in conditie en heeft een mooie ronde buik XD

We hebben zoveel mee gemaakt samen, diepe dalen, maar ook zoveel mooie hoogtepunten. En ondanks dat vele me voor gek verklaarden dat ik haar hield gezien wat we hebben meegemaakt, is deze merrie zo onbeschrijfelijk bijzonder voor mij. De connectie die ik met haar voel heb ik nog nooit gevoeld, met geen enkel paard. Ze is onwijs sensibel, spiegelt mij ontzettend, heeft mij zoveel geleerd, zoveel meer bewust gemaakt van mezelf en mijn houding. Ik ben zo blij met haar en dat ik haar gevonden heb <3 (of zij mij juist)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


http://i1190.photobucket.com/albums/z45 ... 1uzndh.jpg

http://i1190.photobucket.com/albums/z45 ... cpwv1q.jpg



Baileigh, een tinkermerrie van nu 4 (toen net 3 jaar). Ik heb haar als veulen gekocht en wauw wat is ze toch prachtig uitgegroeid. Helaas heb ik dit jaar de keuze moeten maken dat ik maar 1 paard kon houden en 1 van mijn dames te koop zou komen te staan. Een vreselijke en moeilijke keuze. En ondanks dat ik haar al zo lang had en stapelgek op haar was, mistte ik die speciale klik die ik met Sanya wel heb. Die onbeschrijfelijke speciale connectie. Met veel moeite de advertentie gemaakt en geplaatst, waarna ik overspoeld werd met reacties! Was wel heel benauwend eigenlijk. Op 1 reactie na. Van mijn andere favoriete fotograaf en tevens een bokker :D binnen 24 uur was ze gereserveerd en binnen een week was ze verkocht. Bizar hoe snel, maar het heeft zo moeten zijn <3 als ik zie hoe gek Baileigh nu al is op haar nieuwe baasje en hoe graag ze voor haar wilt werken dan weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt.

Deze foto's zijn dus van speciale betekenis voor mij, ze heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart en is gelukkig niet ver weg <3


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://i1190.photobucket.com/albums/z45 ... asmgev.jpg

Hopelijk genieten jullie er net zo van als ik :D
Laatst bijgewerkt door Calanddra op 12-08-18 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt


Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Prachtige heideshoot door Jikke Patist Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-18 22:21

Bedankt!!

EMMAxSAMMY op de Hoorneboegse heide bij Hilversum :D


Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Prachtige heideshoot door Jikke Patist Fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 22:40

Bedankt iedereen!

Rianne, Baileigh blijft toch ook wel 1 vd meest fotogenieke paarden die ik heb mee gemaakt <3

Dankje Sylvia! Ja zeker :D is even wennen vooral voor haar, verandering heeft ze wat meer moeite mee dus ze krijgt alle tijd. Gelukkig ze samen gekomen met een andere tinkermerrie en is t dikke mik tussen die 2 XD

Dankje Britt <3

Esaqar, Jikke is echt zeker een aanrader! De dames waren tijdens de shoot ook alles behalve makkelijk. Stonden weinig stil, vooral Sanya ivm veulen. Maar daar is niks van te zien op de foto's :D er komen bij haar altijd prachtige plaatjes uit <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers